Manuaali 258:n perään...
Manuaali 258:n perään...
Ei kellään ois hyviä ideoita/ käytännön kokemuksia, minkä VAHVAN manuaalin 258:n perään vois sovittaa? Amazooni volvon lootan vissiin sais sinne sopiin, mut ei kuuleman mukaan oo hirviän kestävä!?? :-/ Onhan automaatillakin tiätty kiva nurkisa pyärittää, mut kun kuulin jostai et urheiluautot on punasia ja manuaalivaihteisia... ;)
Manuaali 258:n perään...
Mulla olis Renault jakelukuormurin loota. Sopivuudesta eikä kunnosta ole käytännön kokemusta, mutta tosimieshän korjaa ja sovittaa mitä vaan... ;)
Olis tosi urheilullinenkin tommonen kuormurin loota, varsinkin jos on synkronit jo häipyny... vaihtamiset urheilullisesti välikaasun kanssa. ;D ;D ;D
Olis tosi urheilullinenkin tommonen kuormurin loota, varsinkin jos on synkronit jo häipyny... vaihtamiset urheilullisesti välikaasun kanssa. ;D ;D ;D
Manuaali 258:n perään...
Mulla on ilmeisesti 232 koneen perässä joku volvon ,oisko 142:n loota ja hyvä on. Vaihekepin käppyrästä päätellen sanovatte olevan semmoisesta laitteesta. Välitykset semmooset ramlerin koneelle sopivat. Ja volvon lootahan on tunnetusti kestävä. Edellisessä ,nykyisin Pitulla oleva -65 farmi americaanissa oli ilmeisesti crownin loota, eikä siitäkään ollu huonoo sanottavaa.
Eli ei muuta kun pulttaat sinne volovon lootan ,löytyy helposti ja suht edulliseen. Älä kysy muutoksista. Ne on edellisen omistajan tekosia. Sen huomasin viime kesänä startin kans pusatessa ,että toista kiinnike reikää joutuu vähän muuttaa.
Eli ei muuta kun pulttaat sinne volovon lootan ,löytyy helposti ja suht edulliseen. Älä kysy muutoksista. Ne on edellisen omistajan tekosia. Sen huomasin viime kesänä startin kans pusatessa ,että toista kiinnike reikää joutuu vähän muuttaa.
Manuaali 258:n perään...
Juttelin tosa yhen "Volvomiähen" kans, ja meinas et volvon M45 rupeis antautuun jo 400nm väännöllä... M40 (Amazon) viä ennemmin :-/ Tiärä sit näistä, Mut kuinkahan BW:t... esim. Cossusta?? Varmin tapahan varmaan ois vaik TH 400, mut ku tekis niin kovasti miäli kytkinpoljinta :D
Manuaali 258:n perään...
Kummallisia mielitekoja... ::) ;D ;D
Manuaali 258:n perään...
Eikös 258:iin mene sama kytkinkoppa, kuin kaseihinkin, eli Javeissahan on käytetty T10:ä, ostoilmoa vaan sellaisesta.
Ja tietysti AMC:lla on oma pulttijakonsa, joten GM:n sun muitten käyttämät ei suoraan käy, mutta jos vaikka jollain jossain olisi jouten oikeanlainen ja ellei, niin adapteria vaan väliin. Fjuurdin kovat laatikot on jenkeissä suosiossa, eli varmaan toi cossun loota ois ihan ok adapterin kanssa.
Ja tietysti AMC:lla on oma pulttijakonsa, joten GM:n sun muitten käyttämät ei suoraan käy, mutta jos vaikka jollain jossain olisi jouten oikeanlainen ja ellei, niin adapteria vaan väliin. Fjuurdin kovat laatikot on jenkeissä suosiossa, eli varmaan toi cossun loota ois ihan ok adapterin kanssa.
Manuaali 258:n perään...
Tai Cressida/Celica Supra:n vaihteisto. .
Manuaali 258:n perään...
Onhan noita T-5 lootia vaikka missä autoissa....
Googlettamalla löytyy luetteloita ja ohjeita vaikka kuinka...
Ja jeepin lootahan menisi suoraan AMC kytkin koppaan ja jakolootan tilalle häntä jostakin.
Googlettamalla löytyy luetteloita ja ohjeita vaikka kuinka...
Ja jeepin lootahan menisi suoraan AMC kytkin koppaan ja jakolootan tilalle häntä jostakin.
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Manuaali 258:n perään...
... mut kun kuulin jostai et urheiluautot on punasia ja manuaalivaihteisia... ;)
Niissä on myös enemmän kuin kuus sylinteriä ja yli kuus litraa tilavuutta ;)
Manuaali 258:n perään...
... Ja alipainetta imusarjassa... ;) ;)