

Mainittakoon että sovitepala runkoon on monessa erilainen, mutta samalla tuo sovitepala joka on tehostamattomassa ohjauksessa voi sopia myös tehostetun simpukan kanssa. Lisäksi ainakin Hornetissa simpukka tulee kiinni vain kolmella pultilla - vaikka paikkoja olis neljälle...
Tämän lisäksi tietty tarvii koneeseen kiinni tulevan painepumpun telineineen sekä simpukkaan kääntövarren (pitman arm), mutta esim APD myy niitä ihan järkihintaan jossei paikallisesti löydy tai ei saa sovitettua tehostamattomasta.
AMC:
- All 1964-76 w/ 6 or 76 case
Buick:
- Apollo, Century & GS 1968-76
- Centurion, Invicta, & Wildcat 1971-74
- Electra, Estate Wagon, LeSabre, Limited, & Park Avenue. 1964-76 w/ 6 or 76 case
- Skyhawk & Skylark 1964-76
- Special 1964-69
Chevrolet:
- Bel Air, Biscayne, Brookwood, Caprice, Impala, Kingswood, & Townsman. 1965-76
- Camaro 1967-76
- Chevelle, El Camino, Malibu, & Monte Carlo. 1964-76
- Chevy II/Nova 1968-76
- Vega 1971-76
International:
- Scout II 1972-76 w/ 6 or 76 case
Jeep:
- Cherokee & Wagoneer 1970-76
- J-Series and Gladiator 1970-76 w/ 6 or 76 case
Oldsmobile:
- Custom Cruiser, Delmont, Delta 88, Dynamic 88, Jetstar 88, Royale, Super 88, 88, & 98. 1964-76 w/ 6 or 76 case
- Starfire 1964-66 w/ 6 or 76 case
- Cutlass, Cutlass Supreme, F85, Jetfire, Vista Cruiser, & 442. 1964-76 w/ 6 or 76 case
- Omega 1973-76
Pontiac:
- Astre & Sunbird 1975
- Bonneville, Catalina, Executive, Grandville, Grand Safari, Safari, Starchief, 2+2, & Station Wagon. 1964-76 w/ 6 or 76 case
- Firebird 1967-76
- Grand Am, Grand Prix, GTO, Lemans & Tempest. 1964-76