Jeep kiukuttelee
Jeep kiukuttelee
Peini ajatus katko. Juu pitäähän se sakarointikin olla eri :-[
Jeep kiukuttelee
OT:
"Jaa, että kuutoset ja kasit ihan sekaisin"
Meidän koululla on kyllä totta tämä...
"Jaa, että kuutoset ja kasit ihan sekaisin"
Meidän koululla on kyllä totta tämä...
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Jeep kiukuttelee
Huonosti tulee tyhjäkäynnillä virtaa viimeselle pytylle,yrittää kovasti pysyä mukana.Vaikeeta meinaa olla kun ei muutenkaan meinaa näistä autoista mitään ymmärtää.Tulppasin venakopalta imusarjalle tulevan letkun ja käynti parani kummasti,vieläkin aaltoilee mutta ei niin paljon(mistäs tämäkin johtuu?) :-?.Vaihdoin vielä uuden suodattimen tankin ja pumpun väliin,pitäiskö suodattimen täyttyä kokonaan vai ei.Kertokaas mulle viisauden sanoja
Jeep kiukuttelee
Huonosti tulee tyhjäkäynnillä virtaa viimeselle pytylle,yrittää kovasti pysyä mukana.Vaikeeta meinaa olla kun ei muutenkaan meinaa näistä autoista mitään ymmärtää.Tulppasin venakopalta imusarjalle tulevan letkun ja käynti parani kummasti,vieläkin aaltoilee mutta ei niin paljon(mistäs tämäkin johtuu?) :-?.Vaihdoin vielä uuden suodattimen tankin ja pumpun väliin,pitäiskö suodattimen täyttyä kokonaan vai ei.Kertokaas mulle viisauden sanojaNyt auto ei sammu ja tuntuu kylmänäkin käynti paremmalta,tulpan vaihto ei paljon auttanut,mutta toi letkun tulppaus kyllä.Jakajan kun saa vaihdettua niin eiköhän käynti muutu.
Jeep kiukuttelee
Käytettyjä liikkuu kohtuu hyvin.
Mulla on hyllyssä yks, sen saa tosta kun hommaa vastaavan tilalle. :)
Kollasin tallissa tulpanjohtoja ja mitäs sieltä löyty,no tietysti Motocraft,halauatko vaihtaa ? sultahan toi on lähtösinkin ;)
Jeep kiukuttelee
Ööööö, meinaat varmaan et löysit HEI jakajan?
Jeep kiukuttelee
Jep,meni heikit sekaisin ei oo duraspark.
Jeep kiukuttelee
Kyllä mää vaihtaa voin, mut taitaa olla sulle huono kauppa. Mulla ei oo boxia tohon foordilaiseen jakajaan (löytyy ihan motonetista)
Jeep kiukuttelee
Ilmaiseksi sä tän annoit eli eipä suurta tappioo tulis,projektikunnossa tääkin oli,eikä mulla itse asiassa ole tarvetta tilasin eilen uuden.Voin lahjoittaa tän eteenpäin jos jotain kiinnostaa ja löytyi vielä 232sen jakajakin pitäis olla kunnossa,näytti olevan uudet kärjetkin.
Jeep kiukuttelee
Kaasaria taas ihmettelin,tuntuu että mutterit löystyy vai antaako tiiviste periksi,kaasutin Carter 0-2425 ei taida olla alkuperäinen ainakin siinä on pirusti letkulähtöjä .Mikäs ton PCV-venttiliilin merkitys on ,nythän se on mulla tulpattuna,ainoat vaikutukset ovat että auto käy paremmin ja lämppärille ei mene alipainetta?