Tänään kaivelin Volvon nokkapellin alla... Etutolppien yläpäiden väli on noin 100 cm ja yläpään lautasen halkaisija on noin 15 cm.
Americanin jousitolppaan se menee joten kuten. Siellä on noin 5 cm tilaa koneen suuntaan. Lautanen vaatii 7,5cm, joten muotoilia tarvitaan. Americanin jousikotelossa on vielä sisällä jonkinmoinen jousikupin pidin.... ja repsikan puolella on valmistenumero...
Kun on pihalla pari joutavaa kakkosnelosta, sekä pyörähtänyt ohitustiellä Amerikaanilla ympäri jarrutustilanteessa, niin itsekkin suunnitellut kyseistä muutosta.
Tosiaan tuo Amerikaanin tolppien tila näyttäisi käyvän ahtaaksi yläpäästä. Vollessakin jonkinlainen vahvike, joten kai sinne Caanonkin tolppakoteloon jonkinlainen vahvike olisi hyvä pokata.
Tuon tilan vuoksi olen ajatellut coilovereita, pitäisi vain etsiä sopivan kokoinen säädettävä lautanen yläpäähän.
Onhan nuo tolppakoteloiden yläpäätkin eri kulmissa, joten jonkinlaisen sovitteen joutuu väsäämään, tai sitten rälläkkää ja mikkiä. Tähänkin saisi helpotusta sopivasta lautasesta.
Tiedä sitten olisiko viisaampaa tehdä sellaisesta tolpasta jossa pyörännapa ei ole kiinteästi tolpassa.
Mittailua ja tuumailua, siihen se voi jäädäkkin.
Tekijämiehet kerennevät ennen minua.