-67 232cid kampiakselin stefa
-67 232cid kampiakselin stefa
Kampiakselin takapään stefa; onko sellanen "nykyaikanen" yksipuolinen jousistefa, vai sellanen kaksipuolinen joka vaatii kampiakselin irrottamisen, jotkut sanoo näitä näköjään "hiilipaskoiksi"???
-67 232cid kampiakselin stefa
http://jamant.fi/fi/tuote/2464072-stefa-oa1745803
Eikös 232 ole tuollaisella?
2 osainen.
Eli takimmainen laakeri pukki irti.
Toinen puolisko on laakeri pukissa.
Toinen lohkossa.
Lohkossa olevan saa työnnettyä pois urastaan ja uusi tilalle, ilman että kampuraa enempiä irroittelee.
Eikös 232 ole tuollaisella?
2 osainen.
Eli takimmainen laakeri pukki irti.
Toinen puolisko on laakeri pukissa.
Toinen lohkossa.
Lohkossa olevan saa työnnettyä pois urastaan ja uusi tilalle, ilman että kampuraa enempiä irroittelee.
-67 232cid kampiakselin stefa
Luettelon mukaan on rakenteeltaan juuri tuollainen kuin mulla nettikaupassa, taitaa olla jopa juurikin tuo vaikka ei vuosimallit noin kauas mun luettelon mukaan mene, nettiluettelo antaa saman stefan kyllä, että väittäisin sopivan... Öljypohjantiivariksi laittaisin suosiolla tuon: http://jamant.fi/fi/tuote/2464601-tiiviste-oa1743906 , pitäis olla sopiva ja jos joutuu öljypumpun irrottamaan, niin tuo pumpun ja lohkon väliin: http://jamant.fi/fi/tuote/2470892-tiiviste-amcj3172332
-67 232cid kampiakselin stefa
Ja ei oo siis koirankakka/hiilipaska, vaan kaksiosainen huulitiiviste, jossa ei ole jousta, kun ei siihen sellaista saa ja vaihto onnistuu vain alakerran kautta, takaa ei pysty vaikka haluaisikin...
-67 232cid kampiakselin stefa
Hyvä! Kiitos
-67 232cid kampiakselin stefa
Koneen irroitus autosta, öljypohja irti, öljypumpun irroitus, kiertokanget irti kampurasta, runkopukit pois, kampura sivuun, niin pääset vaihtamaan.
Samalla kannattaa uusia paljon muutakin ;)
RS
Samalla kannattaa uusia paljon muutakin ;)
RS
-67 232cid kampiakselin stefa
Koneen irroitus autosta, öljypohja irti, öljypumpun irroitus, kiertokanget irti kampurasta, runkopukit pois, kampura sivuun, niin pääset vaihtamaan.
Samalla kannattaa uusia paljon muutakin ;)
RS
Ööh, miksi kiertokanget irti kampurasta?? Ei ne oo tiellä... Eikä kampuraa tartte irroittaa, mä oon Jeeppeihin vaihtanut kone paikoillaan monta takastefaa, tosin niissä ei oo etuakselin kelkkaa tiellä...
-67 232cid kampiakselin stefa
Koneen irroitus autosta, öljypohja irti, öljypumpun irroitus, kiertokanget irti kampurasta, runkopukit pois, kampura sivuun, niin pääset vaihtamaan.
Samalla kannattaa uusia paljon muutakin ;)
RS
Ööh, miksi kiertokanget irti kampurasta?? Ei ne oo tiellä... Eikä kampuraa tartte irroittaa, mä oon Jeeppeihin vaihtanut kone paikoillaan monta takastefaa, tosin niissä ei oo etuakselin kelkkaa tiellä...
Americanissa kun joutuu joka tapauksessa nostamaan koneen pois, niin meinasin olevan "turvallisempaa" nostaa kampura sivuun, jotta saa ylemmän puoliskon aseteltua kunnolla paikalleen ;).
Ammattilainen pujottaa paikalleen runkopukkeja löysäämällä. Tosin silloin jää alapään laakerien kunto herkästi tarkastamatta ;D.
Vahvasti epäilisin runkolaakerien olevan vaihdon tarpeessa samalla jos takapää vuotaa :D
RS
-67 232cid kampiakselin stefa
Jaa, mutta samalla tekee sitten koko koneen tarkistuksen ja hoonaa ja vaihtaa männänrenkaat ym...