Mielensäpahoittaja

Juttua kaikesta mahdollisesta säästä elämään ja muuhun ei suoraan harrastukseen liittyvään.
JAMANT
Viesti:

Mielensäpahoittaja

Viesti Kirjoittaja JAMANT »

Kokeilen vielä huomenna avausta. Jos ei onnistu, niin on pakko siirtää tuonnemaksi ja odottaa suojakelejä. Ilmoitan huomenna miten kävi.

T. Jari

OK!
tl

Mielensäpahoittaja

Viesti Kirjoittaja tl »

Tutun kuuloista, fsj:n lukot muuttuu jäykäksi pakkasella ja se jäykkyys on jossain muualla kuin itse lukkopesässä
JariJ

Mielensäpahoittaja

Viesti Kirjoittaja JariJ »

Juu, ei aukea ei. Pitää nyt peruttaa Jamantilla käynti ja odotella suojakelejä.
JanneM

Mielensäpahoittaja

Viesti Kirjoittaja JanneM »

Mulla jäätyy noi painonapit ,mutta kun ne on saanu toimiin niin ovetkin auennu.
KK

Mielensäpahoittaja

Viesti Kirjoittaja KK »

Yhtään en muista miten Wagossa noi avausjutut menee, mutta mun muinaisessa pyllykynässä jäätyi sisäkahvan ja lukon välinen tanko ovipeltiin kiinni, siihen laitetun räminänvaimentimen kosteuden takia. Eli lukko aukes, ovi ei. Kun hiustenkuivaajalla lämmitin ovipeltiä keskeltä, ovi aukes. Ja sen räminänvaimentimen puristin kuivaksi ja imeytin siihen öljyä, ei jäätynyt enää kiinni.
Kautsi

Mielensäpahoittaja

Viesti Kirjoittaja Kautsi »

Lidlin mainoksessa räikkälenkkisarja 8 euroo, ois ollu kyllä yllättävän halpa, mutta kun meni sisälle kyseiseen puljuun, ei ollut räikkiä lenkeissä vaan kiintolenkkisarja. Sinne jäi se sarja ja mulle tuli pahamieli. :'(
tl

Mielensäpahoittaja

Viesti Kirjoittaja tl »

Niillä halvoilla räikkälenkeillä ei tee kyllä yhtään mitään, joskus ostin heräteostoksena sellasen halvan sarjan ja ne lähti kyllä aika nopeasti metallinkeräykseen
JariJ

Mielensäpahoittaja

Kyllä minä mieleni taas niin pahoitin.

Kyllä en ymmärrä näitä älyaivopuhelimia lainkaan.

Joka viikko, kun avaan sen Messenkeri -postilaatikon, niin alkaa hitommoinen päivitysrumba. Ja se kestää ja kestää ja kestää...

Kyllä Vennamon Pekan kirjepostikin kulkisi nopiampaa.

...mua huvita enää mikää....taidan siirtyä takaisin Pekan kirjepostiin
JariJ

Mielensäpahoittaja

Kyllä minä mieleni taas niin pahoitin... ´Kyllä en ymmärrä. Eskortissa paloi taas Teboil-valo. Vasta viime kesänä sen tankkasin ja nyt taas joutui kurvaamaan automaattiasemalle.

Kyllä en ymmärrä. Edessäni oli minua huomattavasti nuorempi miestankkaaja. Miehen liikkeet olivat kuin hidastetusta vilmistä. Mikä siinä on, että tankatessa kaikki liikkeet hidastuu, ihan kuin kiusaksi tankkausjonossa oleville.

Kyllä melkein piti huutaa kaverille, että onko paskat housussa,kun noin varovasti liikut.

Mua huvita enää mikää....
Vastaa Viestiin