AMC Swap meet 2017 Sweden
Tää kyl kiinnostais, täytyy laittaa vakavaan harkintaan ja vapaa anomusta pomolle menemään
Onkos porukkaa nyt sit lähdössä vai ei?
Itsekkin vielä ämpyilen...
Mutta jos lähden, niin oma reissu menee; lähtö viikkarilla Turusta perjantai iltana, lauantaina aamusta swappiin ja illaksi takas laivaan.
Itsekkin vielä ämpyilen...
Mutta jos lähden, niin oma reissu menee; lähtö viikkarilla Turusta perjantai iltana, lauantaina aamusta swappiin ja illaksi takas laivaan.
Kyllä viä olis ajatus lähtee, lippuja ei tosin vielä ostettu ku saattaa yhdistyä vähän muutakin samaan reissuun. Mut joo alustavasti oli toi sama aikataulusuunnitelma
Ullaatuus...mä olen töissä, päivystys.....
Kumma ku lotossa ei satu yhtä hyvin aina kohilleen. >:(
Kumma ku lotossa ei satu yhtä hyvin aina kohilleen. >:(
Onnistuisko joku löytämään ja tuomaan tuolta javeen jarrukilvet taakse, siis isommat ja uudempaa mallia.
Raipella oli vanhemman mallin oikean kokoiset, vaan muuten valitettavasti eroaa turhan paljon.
Voin tuuppaa rahat tilille heti tarvittaessa, tosin kestää sen yhden pankkipäivän. Näin säästyis yx ehjä kokonainen taka-akseli teloitukselta.
Raipella oli vanhemman mallin oikean kokoiset, vaan muuten valitettavasti eroaa turhan paljon.
Voin tuuppaa rahat tilille heti tarvittaessa, tosin kestää sen yhden pankkipäivän. Näin säästyis yx ehjä kokonainen taka-akseli teloitukselta.
Lähde mukaan...
Olen sen vlopun Virossa.
Täytyy koittaa zuumailla jos löytyis
Mites Pihkanen? Mahdutko tl:n jousille vai ahtaudutaanko pikkupakuun?
Mulla on jo repsikka mukana ja ajattelin takaosan säästää romulle, jos kuitenkin sattuu löytymään jotain isompaa tavaraa. Tai voi olla että otan lainapakun