Jeep Cherokee XJ
Jeep Cherokee XJ
:) hmm. Mielenkiintoista.
Jeep Cherokee XJ
Tuossa mulla olleessa museoJeepissä oli 1650 kg... aika väbä...
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Jeep Cherokee XJ
Mulla -86 2280kg ja -92 2500kg
Jeep Cherokee XJ
Mikäs type näissä jakovaihteisto on?
Ja saahan sen lukkoon? (etu vs taka 50-50%)
Ja kun en ole koskaan lähemmin tuijottanut, niin mites etuakseli toimii, että pyöriikö vetoakselit ja etukardaani ilmeisesti aina ajossa?
Vähän väliä miettii, että joutuuko lähtemään käymään Paraisilla. Jospa Pekka saisi sen vetopainon nostetuksi.
Ja saahan sen lukkoon? (etu vs taka 50-50%)
Ja kun en ole koskaan lähemmin tuijottanut, niin mites etuakseli toimii, että pyöriikö vetoakselit ja etukardaani ilmeisesti aina ajossa?
Vähän väliä miettii, että joutuuko lähtemään käymään Paraisilla. Jospa Pekka saisi sen vetopainon nostetuksi.
Jeep Cherokee XJ
Tää on sillä "parhaalla" jakiksella, eli on takaveto, nopee avoin nelikko, nopee lukko nelikko ja alennettu lukko nelikko.
Ja ei oo sitä poikkastavaa etuvetaria, eli ei murhetta siitäkään.
Vielä ei oo trafilta tullu ku automaattivastaus että mun viesti on menny perille.
Ja ei oo sitä poikkastavaa etuvetaria, eli ei murhetta siitäkään.
Vielä ei oo trafilta tullu ku automaattivastaus että mun viesti on menny perille.
Jeep Cherokee XJ
Ja tästä kaupat sovittu, maanantaina muuttaa uuteen kotiin.
Jeep Cherokee XJ
Meneekö kerholaiselle? eli saadaanko kuulumisia sivuille?
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Jeep Cherokee XJ
Juu, kerhossa pysyy ja miehen tuntien tästä tulee jollain aikavälillä hieno.
Jeep Cherokee XJ
Ihan noin mielenkiinnosta. Onko trafilta tullut vetopainoihin mitään kommenttia?
Periaatteessa muutos pitäis onnistua, mutta toisinaan selvät asiatkaan ei heillä ole selvää.
Periaatteessa muutos pitäis onnistua, mutta toisinaan selvät asiatkaan ei heillä ole selvää.
Jeep Cherokee XJ
Ei. Trafilta ei ole kuulunut mitään muuta kuin automaattivastaus.