Olen kahlannut amerikan foorumit ja miettinyt tätä hommelia.
Nyt tarvis vähän auttavaa näkemystä...
Niinku Projektit osiossa olen kirjoitellut on Machinesta kytkin mäsänä.ja koneen on joku uuno vaihtanut 304ksi.
no niin,eli vauhtipyörä on netistä kaivamieni tietojen mukaan -79 304sen oma,käsittääkseni näissä ei ole muita eroja kuin painotus?
eli jos hommaan kytkinsetin joka kuuluu ko.autoon sen pitäisi sopia myös tähän pyörään?ja kytkimen kokohan 10,5".
hajonnut oli joku jeeppiin tarkoitettu exedyn 60taalan kama.
meikäläistä sekoittaa myös että monessa paketissa on -72 down ja -72 up.mikä taika?
pointtihan on se että ostaisi kunnon paketin jonka voi hyödyntää kun hommaa oikean moottorin.ts. vaikka rakentaa itse painottaen kellarin ja tästä sitten vauhtipyörä painottaen jne.
V8:n vauhtipyörät ja kytkimet
V8:n vauhtipyörät ja kytkimet
72 viitennee kutosen muutokseen?
Jotenkin mulla on sellainen muistikuva, että vauhtipyörä ja sitä myöden kytkintä on kahta kokoa "moderneissa" kaseissa.
Jotenkin mulla on sellainen muistikuva, että vauhtipyörä ja sitä myöden kytkintä on kahta kokoa "moderneissa" kaseissa.
V8:n vauhtipyörät ja kytkimet
Vauhtipyörien kiinnitys kampuraan muuttui tuossa kohtaa, eli kampuran laippa on erikokoinen. Kytkimeen se ei toki vaikuta, mutta painelaakeri vaihtui myös jossain vaiheessa erikokoiseen, ja se saattoi olla tossa kohtaa mut en muista
V8:n vauhtipyörät ja kytkimet
Kiitos!tämä oli se mitä hain.eli tilaan kärryyn kuuluvat osat ja se pitäs pelata okei.