V8:n vauhtipyörät ja kytkimet

Kysele tai kerro mitä vain AMCn moottoreihin, vaihteistoihin tai taka-akseleihin liittyvää.
Beluski
Viestit: 908
Liittynyt: Ke Tammi 03, 2018 6:51 pm

V8:n vauhtipyörät ja kytkimet

Viesti Kirjoittaja Beluski »

Olen kahlannut amerikan foorumit ja miettinyt tätä hommelia.

Nyt tarvis vähän auttavaa näkemystä...

Niinku Projektit osiossa olen kirjoitellut on Machinesta kytkin mäsänä.ja koneen on joku uuno vaihtanut 304ksi.

no niin,eli vauhtipyörä on netistä kaivamieni tietojen mukaan -79 304sen oma,käsittääkseni näissä ei ole muita eroja kuin painotus?

eli jos hommaan kytkinsetin joka kuuluu ko.autoon sen pitäisi sopia myös tähän pyörään?ja kytkimen kokohan 10,5".

hajonnut oli joku jeeppiin tarkoitettu exedyn 60taalan kama.

meikäläistä sekoittaa myös että monessa paketissa on -72 down ja -72 up.mikä taika?

pointtihan on se että ostaisi kunnon paketin jonka voi hyödyntää kun hommaa oikean moottorin.ts. vaikka rakentaa itse painottaen kellarin ja tästä sitten vauhtipyörä painottaen jne.
Avatar
pekka
Viestit: 4938
Liittynyt: To Tammi 23, 2003 6:59 pm
Paikkakunta: Parainen

V8:n vauhtipyörät ja kytkimet

Viesti Kirjoittaja pekka »

72 viitennee kutosen muutokseen?



Jotenkin mulla on sellainen muistikuva, että vauhtipyörä ja sitä myöden kytkintä on kahta kokoa "moderneissa" kaseissa.
Avatar
tl
Viestit: 4002
Liittynyt: Ma Loka 13, 2003 2:08 pm

V8:n vauhtipyörät ja kytkimet

Viesti Kirjoittaja tl »

Vauhtipyörien kiinnitys kampuraan muuttui tuossa kohtaa, eli kampuran laippa on erikokoinen. Kytkimeen se ei toki vaikuta, mutta painelaakeri vaihtui myös jossain vaiheessa erikokoiseen, ja se saattoi olla tossa kohtaa mut en muista
Beluski
Viestit: 908
Liittynyt: Ke Tammi 03, 2018 6:51 pm

V8:n vauhtipyörät ja kytkimet

Viesti Kirjoittaja Beluski »

Kiitos!tämä oli se mitä hain.eli tilaan kärryyn kuuluvat osat ja se pitäs pelata okei.
Vastaa Viestiin