66-Classicin pieni sähkövaiva.
66-Classicin pieni sähkövaiva.
Ideoita ennen kun rupean syynäämään tätä vikaa. Eli, akkua kuluttaa seisoessa ja huomasin että alt ja oil valo jää palaman himmeästi. Arvelin vian olevan virtalukon pohjassa vaan eipä ollu.
66-Classicin pieni sähkövaiva.
yks mahdollisuus tuhannesta vois olla lataus rele. yhdessä laitteessa oli rele jumissa ja purki akkua.
66-Classicin pieni sähkövaiva.
Tai itte laturikin voi purkaa...
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
66-Classicin pieni sähkövaiva.
Ompas laturista palanut käämidiodi. Jos haluut tarkan kartan, ni se on sen indikaattori/ ankkusytöttöpiuhan päässä. Ei kestä korjaaminen kauaa eikä ole kallista, joten hyvinnii suositettelen.
Käyttäisin esimerkiksi 4004 diodia, maksaa noin 5 tai 3 jöröä, osttopaikasta riippuen, jos ei sulla ole toista laturia mistä kannibvalisoida?
Käyttäisin esimerkiksi 4004 diodia, maksaa noin 5 tai 3 jöröä, osttopaikasta riippuen, jos ei sulla ole toista laturia mistä kannibvalisoida?
66-Classicin pieni sähkövaiva.
kyllä toi stidi o sähkön suurlähettiläs ku tulee sellsta kapulakiältä että ei paremmasta väliä.
66-Classicin pieni sähkövaiva.
Ja mä ku yritin olla selkokiälinen. Tais muutama kirjotusvirhe tehä kommentista käsittämättömän.
Ensinnäki, jos ollaan tarkkoja ni se ei ole käämidiodi, vaik käämejä syöttääkin, vaan herätindiodi, eli se, joka ruokkii vastavirran käämeille. Sitten kun käämit alkavat tuottaa itse sähköä, niin siellä on 6 tasasuuntausdiodia hoitamassa hommaa, mutta tämä herätindiodin kautta tuotetaan vastavirtaa jotta lsaadaan fysiikan lakien mukaan llaturi vastustamaan pyörimistä.
Tätä herätediodia nimenomaan tarvitaan, jotta akku ei tyhjenisi seisomisen aikana plus sillä on helppoakin helpompaa ohjata latausvaloa.
Ensinnäki, jos ollaan tarkkoja ni se ei ole käämidiodi, vaik käämejä syöttääkin, vaan herätindiodi, eli se, joka ruokkii vastavirran käämeille. Sitten kun käämit alkavat tuottaa itse sähköä, niin siellä on 6 tasasuuntausdiodia hoitamassa hommaa, mutta tämä herätindiodin kautta tuotetaan vastavirtaa jotta lsaadaan fysiikan lakien mukaan llaturi vastustamaan pyörimistä.
Tätä herätediodia nimenomaan tarvitaan, jotta akku ei tyhjenisi seisomisen aikana plus sillä on helppoakin helpompaa ohjata latausvaloa.
66-Classicin pieni sähkövaiva.
Joutuupa viikonloppuna kokeilemaan.Kiitoksia vinkeistä.