Tuolla edelläolevassa kuvassa (vast. # 21) on juuri proppu otettu auki ja perästä valuu harmaata veden ja öjyn emulsiota. Nyt on uudet lukkoöljyt perässä. Ajoon pääsen kokeilemaan vasta keväällä, kun otan Hornan pois seisonnasta.
Gunneri: Pistä perä pukkien päälle ja "aja" varovasti siinä niin perä saa hieman voitelua.Siinä riippuessa tuskin ääntää. Mutta jos keväällä ääntää niin sit laakeritarkistus. Ei paha rasti. Tein keväällä pariin perään. Olikos välystä siinä päittäin?Eli kun otat renkaasta kiinni,parasta olla pukilla,niin tuntuuko pientä sivuliikettä. mulla oli sen verran välystä et ei tarvinnu edes nostaa :o
Jaa,se oli öljyä. Näytti harmaalta ferrexiltä. ::)
...aivan...veti naaman vähän vakavaksi, kun näki nuon "öljynoron" värin. :( Tosin, onni onnettomuudessa etten laiskuuttani jättänyt liemiä perään ja aatellut vaihtaa niitä joskus.
pahus kun pitikin ottaa puheeksi koko peräöljy nyt kaikki on ihan huolestuneita.normaali oloissa se kosteus kyllä häviää sieltä öljyn joukosta rattaiden lämmettyä huohottimen kautta.toki jossakin vaiheessa sen öljyn ominaisuudet loppuvat pakostikin ;)
Vastoinpäin! En olisi ikimaailmassa edes miettinyt koko peräpäätä ellet olisi maininnut siitä: nyt todennäköisesti estit (käsittääkseni) varsin harvinaisen AMC:n lukkoperän kilahtamisen! Olen muutaman kaljan velkaa... eikä edes harmita8)