ymmärtääkseni tuo Volvossa (ja mm. Toyota Crowneissa) käytetty nelivaihteinen sopisi AMCn kuutoseen jossa tuo vanhempi kaavelijako....
Mulla oli tossa farkussa Crownin 4v-laatikko 196:n perässä.
Ei sovi suoraan. Noi Henttulan mainitsemat muutokset pitää tehdä: Silmälaakerille sovitus/ ulostuonti, Ramikan kaavelin ja laatikon liitos (tässä porattu lisäpultteja kaavelin sisältä) Laatikon takapään kannatus (palkkia muuttu + oma tukikorva) Kartaani. Nopeusmittari korvattu kierroslukumittarilla.
Sinänsä toimiva muutosarja, menossa muuten paikoillen toiseen autoon. :o
Sovitus-liitos kaavelin ja askin väliin. Kaaveli, vautipyörä ja painasetelma laakereineen moottorita, Levyn ja kitkapinnan mitat vauhtipyörästä, boori kytkinakselin mukaan. Silti tulee säätämistä ja päänvaivaa. Uutta kytkinlevyä metsästettässä jo toinen oli sopiva. Jostain dsl Tojosta :P
Alkuperäiseen kysymykseen en tosin osaa vastata.