Auton talvisäilytyksestä

Kysele tai kerro mitä vain AMCn moottoreihin, vaihteistoihin tai taka-akseleihin liittyvää.
KK

Auton talvisäilytyksestä

Viesti Kirjoittaja KK »

Tai laitat parit laudat poikittain teltan sivutukien päälle siten, että jäävät auton pyörien alle, jos vielä tuuli vie, ni sit et telttaa enää muutenkaan tarvii, kun meni ilmeisesti autokin samalla.
Gunner

Auton talvisäilytyksestä

Viesti Kirjoittaja Gunner »

...nyt tietenkin joku etsii jonkun hardcore-roddarin sivuilta peräöljyjäähdyttimen kuvan: okei , mä pyysin sitä ;D

Itse itseäni piiskaten pari linkkiä:

Mercedes-Benz C55 AMG:ssähän on tietenkin moinen jäähdytin,

http://www.cartorque.co.za/0092.htm

...and a high capacity rear-axle cooler

Ja katso, niinpä raaseriveijarit heittävät läppää peräöljyjäähdyttimien paremmuuksista:

http://www.openroadracing.com/forum/viewtopic.php?t=411&highlight=&sid=fac21d61afabc30e1abfec401f511852

...mitatahansanoa... sitä saa mitä tilaa :o
Gunner

Auton talvisäilytyksestä

No, nosta se sitten auton päälle ja siirtele kevväämmällä syrjemmäksi... ::)

...no itse asiassa, jos Muhammed ei pääse vuoren luo, niin tuokaa vuori Muhammedin luokse...ja näinhän siinä kävikin. Luvatut lauhat jäivät meteorologien loputtomaan mokalistaan ja lunta tömähti kerralla parikymmentä senttiä. :( En sitten jäänyt enää kevättä odottamaan, vaan siirsin pressutallin perheen avustuksella auton luokse.

Periksi ei anneta ;D
rebel70

Auton talvisäilytyksestä

Viesti Kirjoittaja rebel70 »

Hyvä homma! Jokos mä kehuin et tein itse laudasta tollasen? Leveyttä on siinä kolme metriä ja pittuutta kuusi. Mahtuu just tuo iso korinen sisään tarvittaessa ja on vähän lautaa,lankkua ja muuta rojua säilössä siellä kans(nyt siellä on golffi). Kattotuolien päälle menis vaikka mitä jos laittas levyt. Eli mulla on siinä lauta kantillaan seittämässä elementissä jotka on vinolaudoilla tuettu toisiinsa. Sit isopressu laidalta laidalle yli. pienet palat päätykolmioihin ja päätyihin. Tuommosena kesti parivuotta lumen ja auringon vaikutusta. Tänäsyksynä laitoin katolle päälle uuden kestopeitteen. Sillä tuo kevytpeite vissiin kestää et on pingotettu aikatiukalle....
😁
CULMALA

Auton talvisäilytyksestä

Viesti Kirjoittaja CULMALA »

kevytpeite ei kestä pitkään sään vaikutusta,rupeaa hapertumaan ja tuuli vie pieninä suikaleina mennessään
hornex

Auton talvisäilytyksestä

Viesti Kirjoittaja hornex »

kevytpeite ei kestä pitkään sään vaikutusta,rupeaa hapertumaan ja tuuli vie pieninä suikaleina mennessään

Kestää kun ostaa sellasen vahvistetun missä harmaa pinta. maksaa vähän ennemmän mut kestää paljon enemmän.
KK

Auton talvisäilytyksestä

Viesti Kirjoittaja KK »

Eikä tuo ole edes kevytpeite. Mä käytin niitä kevytpeitteitä aina veneen suojana ja hyvin kestivät yhden talven, nuo kestää useamman vuoden.
Gunner

Auton talvisäilytyksestä

Ei ole kevytpeitettä, ei:"UV-suojattu pressukangas, 500g/m2. Ommeltu ja kuumasaumattu" sanotaan valmistajan, Polarkeskuksen sivuilla. Lupaavat kestävyydeksi noin 10 vuotta. Jää nähtäväksi, mutta pahimmat möröt lienevät suora auringonpaiste ja lumikuorma.

Paino oli pikkusen eri luokkaa kuin kevytpeitteellä... :o
hornex

Auton talvisäilytyksestä

Viesti Kirjoittaja hornex »

Paino oli pikkusen eri luokkaa kuin kevytpeitteellä
Niin tais kyllä olla hintakin´?????
Gunner

Auton talvisäilytyksestä

Niin tais kyllä olla hintakin´?????

Jjjjjjjjep....... :-[ :-[
Vastaa Viestiin