sytytys tulpista
sytytys tulpista
semmoinen kysymys että mitäs tulppia olette 8koneessa käyttäneet..rupesi vain arveluttamaan että onkohan minulla väärän lämpöarvon tulpat kun kylmällä koneella kone pelaa kuin unelma ja kun sitten saavuttaa normaali lämmön niin raskaassa vedätyksessä nakuttaa vastaa aivan samalla tavalla kun sytytys olisi pielessä??
otin kyllä kirjan mukaan Championia(n-12y) vastaavat olikohan Densot..
otin kyllä kirjan mukaan Championia(n-12y) vastaavat olikohan Densot..
sytytys tulpista
Ettei oisi karstaa, rupeis hehkuun ku lämpenee... :-/
sytytys tulpista
sen voin taata ja alleviivata että ei ole ..kone kasattu noin 500km sitten.
sytytys tulpista
Toimiiko jakajan alipainesäädin? Tuleeko riittävästi polttoainetta? Puhdistitteko vesitilan lohkosta, oikein huolella? Onhan noita muitakin vielä, mutta ei tulpat välttämättä ole syyllisiä :-/
sytytys tulpista
jos se sytkä onkin vähän pielessä.
jos sulla on jonkin asteen virinokka koneessa. korvakuulo ja perstuntuma säätö on paras. stroboon ei kannata sokeesti luottaa.
jos sulla on jonkin asteen virinokka koneessa. korvakuulo ja perstuntuma säätö on paras. stroboon ei kannata sokeesti luottaa.
sytytys tulpista
sytkä on kohillaan..merkit kohillaan tarkastettu yläkolokohdat
ennakon säädin toimii/keskipakosäädin
kärkiväli ok /jakajassa ei välyksiä.
bensaa saa
ei voi enään kun kiroilla...alkaa tuntua että taitaa olla nokan ajoitus päin puuta?!?
ennakon säädin toimii/keskipakosäädin
kärkiväli ok /jakajassa ei välyksiä.
bensaa saa
ei voi enään kun kiroilla...alkaa tuntua että taitaa olla nokan ajoitus päin puuta?!?
sytytys tulpista
ei se kone pelais kylmänäkään kuin unelma jos nokan ajotus olis pielessä.
mulla jos laittaa sytkän lampulla kohalleen pelaa kylmana hienosti mut kuumana motari vauhdissa kiihdyttäessä kilkattaa ja kuumana startatessa potkii pahasti vastaan. sytkää vaan pikkasen myöhäsemmälle ja pelittää. siis mulla ainakin.
ainii huomasitko laitoin sulle YVtä tossa joku aika sitten...
mulla jos laittaa sytkän lampulla kohalleen pelaa kylmana hienosti mut kuumana motari vauhdissa kiihdyttäessä kilkattaa ja kuumana startatessa potkii pahasti vastaan. sytkää vaan pikkasen myöhäsemmälle ja pelittää. siis mulla ainakin.
ainii huomasitko laitoin sulle YVtä tossa joku aika sitten...
sytytys tulpista
Mulla oli aikoinaan Borgwardissa keskipakosäätimen limput jumissa talviseisonnan jälkeen ja kyllä oli puhti hukassa kierroksilla...
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
sytytys tulpista
juu huomasin yyveenn..olen ollu tässä vaan työn puolesta poissa kotoa niin en oo ehtiny vastailee..mut asiaan
lähtee kylmänä/kuumana aivan moitteetta käyntiin..oliskohan se sitten jakajassa se vika...että temppuilis se keskipakohärdelli?
lähtee kylmänä/kuumana aivan moitteetta käyntiin..oliskohan se sitten jakajassa se vika...että temppuilis se keskipakohärdelli?