ratin sähköistä

Tänne voit iskeä kysymykset kaikesta muusta autojen rakenteluun liittyvästä.
A-V

ratin sähköistä

Viesti Kirjoittaja A-V »

Mun mielestäni tuohon muoviosaan ei tule kuin vilkkujen ja töötin sähköt. Varsinainen "virtalukon pohja" on pylväässä kiinni siellä koetaulun alla ja toimii tangon välityksellä siitä virtalukosta. Ei ole yleensä kiinni kuin kahdella ruuvilla. Samassa on vielä tuo katkaisin mikä on yhdistetty vaihteensiirtoon, ettei käynnisty vaihde päällä. Tutkihan sieltä :)

juuh, ja saman möykyn vieressä on rattiputkivaihteissa myös se peruutusvalon kytkin. ;)
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
Matador360

ratin sähköistä

Viesti Kirjoittaja Matador360 »

Mun mielestäni tuohon muoviosaan ei tule kuin vilkkujen ja töötin sähköt. Varsinainen "virtalukon pohja" on pylväässä kiinni siellä koetaulun alla ja toimii tangon välityksellä siitä virtalukosta. Ei ole yleensä kiinni kuin kahdella ruuvilla. Samassa on vielä tuo katkaisin mikä on yhdistetty vaihteensiirtoon, ettei käynnisty vaihde päällä. Tutkihan sieltä :)

Kävin äsken tallilla kahtoon ja tuo saamarin tankohan se siellä vänkää.Olin jo heittänyt toiveet ajella tälle kesälle,mut ehkä sitten kuitenkin.Pitääs ens viikolla koittaa keretä korjata tuo. :)

KIITOS vinkistä,tuota en ois löytäny ikinä
CULMALA

ratin sähköistä

Viesti Kirjoittaja CULMALA »

Ei kestä, hyvä kun ongelma ratkesi. Sitähän varten täällä ollaan , että autetaan jos pystytään ;)
Vastaa Viestiin