Sivu 2/2

Perä

Lähetetty: Ke Tammi 11, 2012 9:13 am
Kirjoittaja jamba
Onko toyota crownin perä sama ku hiacessa? Pulttijako ainakin vissiin. sillä kiinnostaa ku ittelläkin olis homma edessä ja tollain olis tyrkyllä

Perä

Lähetetty: Ke Tammi 11, 2012 12:24 pm
Kirjoittaja hentpe
Toiota tietopankki täällä duunissa sano, et on toi kraunin perä reilusti hennompi kuin haisun. Saattas vaan perävälly olla vähän harvempi. Pelittää varmaan jossai kutoskoneisessa mut kasin jatkeeks????? :-?

Perä

Lähetetty: Ke Tammi 11, 2012 1:13 pm
Kirjoittaja jamba
Toiota tietopankki täällä duunissa sano, et on toi kraunin perä reilusti hennompi kuin haisun. Saattas vaan perävälly olla vähän harvempi. Pelittää varmaan jossai kutoskoneisessa mut kasin jatkeeks????? :-?

Ok. Kiitos tiedosta. Pitää alkaa metsästämään jotain. Tää americaanon orggis perä siis ei kestä vissiin kasia, kun kaikki on sitä vaihtelemassa, heh...

Mullahan olis tossa toi pontiac farkun peräkin pihalla, mutta meikäläisen taidot ei kyl riitä sen kaventamiseen mitenkään päin. Jotain korvakkeita ehkä osaisin siirrellä/tehdä. Mistähän löytyis ihan oikee amc kasiperä, -jeepistä?

Perä

Lähetetty: Ke Tammi 11, 2012 2:58 pm
Kirjoittaja raipe
kyllä toi kutosen hanuri kestää ku välykset on kunnossa ja laipat kunnolla kiinni.

tossa yhellä kollilla oli 80-luvulla americaano pikkukasilla ja ns. remmiahtimella. alla lukoton kutosen perä. muistaakseni ampu ihan mukavasti.

Perä

Lähetetty: Ke Tammi 11, 2012 5:29 pm
Kirjoittaja jamba
kyllä toi kutosen hanuri kestää ku välykset on kunnossa ja laipat kunnolla kiinni.

tossa yhellä kollilla oli 80-luvulla americaano pikkukasilla ja ns. remmiahtimella. alla lukoton kutosen perä. muistaakseni ampu ihan mukavasti.


No sitähän minäkin. Kun en täs mitää kiihytysvehettä oo rakentamaskaan, ni säilytän orggisperän ja jos se ei heti honkavaarantiellä hajoo, ni hyvä. Kyllä kait se ny normiajoa kestää :)



Perä

Lähetetty: Ke Tammi 11, 2012 7:04 pm
Kirjoittaja RamiS
Oon yrittänyt rikkoa AMC-pikkuperää jo vuodesta 1992, ajanut sinä aikana lähes 250tkm, kenkää on saanut aina kun on ollut mahdollista (tosin kuutosen voimin)!

Kovasta yrityksestä huolimatta perä ei ole antautunut. ;D ;D ;D ;D ;) ;) ;)

Ulommaiset laakerit oon joutunut vaihtamaan, sillä perällä on tällä hetkellä takana noin 450tkm.



RS

Perä

Lähetetty: Ke Tammi 11, 2012 11:42 pm
Kirjoittaja guru
mobyletin a-bodyn perä on sentin leveempi kun americanin...



haaveillu et jos joskus ahtais ton kutosen niin mitenhän xj n perä sopis?

Perä

Lähetetty: To Tammi 12, 2012 1:02 pm
Kirjoittaja A-V
kyllä toi kutosen hanuri kestää ku välykset on kunnossa ja laipat kunnolla kiinni.

tossa yhellä kollilla oli 80-luvulla americaano pikkukasilla ja ns. remmiahtimella. alla lukoton kutosen perä. muistaakseni ampu ihan mukavasti.




tossa on asiaa, kestää kyllä jos on kunnossa ja toisiaan mutterit momentissa.



jos amc-20 isoperää etit niin CJ7 lienee ainoa mistä löytyy järkevästi sopivan levusta noiden henkilöautojen lisäksi (joita ei suomessa oikeanlevusilla amc20:lla ainakaan liiaksi ole..).

Perä

Lähetetty: To Tammi 12, 2012 1:24 pm
Kirjoittaja h3rn3
Nettivaraosassa näytti olevan myytävänä parikin hiasen perää 300 euron hintaan. Multa löytyy ylimmääräisenä a-moppen 8 3/4 lukkoperä. Pitää tänään katsoa välitys ja jarrujen koko(uudet rumpujarrut). Laitan tästä lähiaikoina myynti-ilmoitusta.

Perä

Lähetetty: Ti Tammi 31, 2012 3:14 pm
Kirjoittaja Kosti
Mulla on tulossa Amc 20 perään lukko.

Kyselen onko kokemuksia / vinkkejä lukon asentamisesta kotikonstein, vai kiikutanko sovinnolla jollekin osaajalle.

Vois ainakin vetarit koittaa irrotella valmiiks jos asentajalle menee murikan laitto.