Sivu 2/5
199,232,258 virittäminen
Lähetetty: Su Joulu 11, 2005 3:29 pm
Kirjoittaja herrakani
Vaihdelaatikoks paljastuikin tiettävästi A-904 Torqueflite. Hihi.
Moottori on '78 232.
199,232,258 virittäminen
Lähetetty: Ma Joulu 12, 2005 7:26 am
Kirjoittaja RamiS
Teetän laippoja tarpeen mukaan, kun löytyisi lisää tarvitsijoita saisitte vielä halvemmalla. ;) ;)
RS
199,232,258 virittäminen
Lähetetty: Ma Joulu 12, 2005 7:55 am
Kirjoittaja herrakani
http://members.tripod.com/~Mojo_Page/Headpg1.htm Katos kun löyty tuommoinen.
Kiertokankia on näemmä kahta kokoa, 149.225mm ja 155.575mm. Jälkimmäisten kanssa sopisi 305 chevyn tasapäämännät. Niitten puristuskorkeus on 39.112 258:n vakiota 40.66:a vastaan. Eroksi jäisi näinollen 6.35mm - 1,548 = 4.8mm.
Kampiakseli pitäis ilmeisesti koneistaa sitten offsettiin, eli sen kustannus varmaan eliminoi mahdollisen hintaedun. Paljonkohan tommosen 70-luvun matalapuristeisen mäntä jää vakiokunnossa kansitasosta?
199,232,258 virittäminen
Lähetetty: Ma Joulu 12, 2005 12:09 pm
Kirjoittaja juhap
HIP HEI!
Tuo oli se sivu jota olin etsinyt pitkään, se nimittäin katosi itseltäni jonnekin enkä voinut sitä linkittää...
199,232,258 virittäminen
Lähetetty: Ma Joulu 26, 2005 6:45 am
Kirjoittaja gremlin
''Helpointa'' olis jos loydat Jeepin 4.0 koneen jostain. Siina on vakiona jo vajaat 200 hepoa ja kansi on huomattavasti parempi.
Ja siihen kun heittaa 258 kanpiakselin niin saa 4.6l ;D Omaan projektiin just tilasin h-beam veivit ja varmaan tarttee tilata Patriotilta alukansi :o
Pitas alkaa Gremliini hyakimaan 8)
http://www.jeep4.0performance.4mg.com/index.html http://sites.reachtheworld.tv/waterNew/default.asp?T=506254&DID=1225
199,232,258 virittäminen
Lähetetty: Ma Joulu 26, 2005 8:54 am
Kirjoittaja rphx
::) Tossa Herrakanin linkissähän nimenomaan moitittiin 4,0:n kansia porttien ahtaudesta?? ??? ::)
199,232,258 virittäminen
Lähetetty: Ma Joulu 26, 2005 11:09 am
Kirjoittaja juhap
Mitäs piti muistaa jos laittoi 232:n kannen 258:iin? Öljyn nousussa yläkertaan oli kai jotakin eroja? Kuka osaa antaa oh´jeita?
199,232,258 virittäminen
Lähetetty: Ma Joulu 26, 2005 3:58 pm
Kirjoittaja herrakani
Hmm. Mulla oli 70-luvun 232:n kannet 258:ssa ja on tossa projektikoneessakin. En osaa sanoa kyllä onko niissä mitään erikoista.
Mä pelkään että noi jeepin 4.0:t on jo vähän ohi mun hintaluokasta. Mene ja tiedä. Eihän toki vanhan romun koneistaminenkaan loppupelissä ihan ilmaista ole. Tsägällä voisin vaan saada jotain koneistushommia tehtyä koulun vehkeillä tossa kevään aikana. Kun on noita muitakin autoja tekeillä. Pitäis saada hittovie 3 autoa valmiiksi kesäks. ;D ;D
Tai ainakin 2.
199,232,258 virittäminen
Lähetetty: Ma Joulu 26, 2005 10:53 pm
Kirjoittaja gremlin
No sita kansi juttuu maakin kattelin aluks mut aikansa kun noita surffaili niin alko tilanne selviimaan. Tolla Javelin kaiffarilla oli ilmeisesti 99-> kansi missa on tosi pienet pako kanavat. Nissa on ollut juttujen mukaan hieman ristiin uudempia ja vanhempia kansia.
http://www.angelfire.com/my/fan/selection.html tossa kansien ja osien valunumeroita.
4.0 kansissa on 1.91/1.50 venttiilit ja 258 kansissa 1.79/1.41. Eikohan toikin jo osoita jotain etta mika kansi kannattaa laittaa. ::)
Kysyppa Jamantilta onko jaanyt koneita/kansia nurkkiin
199,232,258 virittäminen
Lähetetty: Ti Joulu 27, 2005 6:39 am
Kirjoittaja juhap
Mites on vaan jäänyt mieleen, että jokin ratkaiseva öljynkiertoon liittyvä ero oli uudemman lohkon ja vanhemman kannen välillä. Jossakin ohjeessa oli neuvo miten yksi kannen pultti täytyy hieman ohentaa öljyn kierron parantamiseksi...
Nousiko jossakin mallissa öljy pultinreijän kautta ja toisessa taas omaa porausta pitkin? Vai oliko muutos jotakin muuta varten...
Muistanko väärin???