V8 startin esto
Lähetetty: Ke Heinä 09, 2014 5:28 pm
Juhap:
"Onkos noissa erilailla toimivia, vai kaikki eri toiminot on kytkennästä kiinni? Entäs ne joissa on se kolmas pikkuvirta liitin nurjalla puolella?"
Tästä pompsahti mieleen, että Matadorissa on eri tavalla kytkettyjä solenoideja riippuen siitä, onko kutonen vai kasi.
En nyt sano, miten eri tavalla. Nyt juuri ei ole tuota omaa autoa vieressä.
Minun alkuperäisen käsityksen mukaan toinen niistä vierekkäisistä navoista syöttää starttauksen aikana puolalle suoraa sähköä, muuten puolalle tulee vastuksen kautta. En tosin ole löytänyt etuvastusta autostani, mutta sähkökuvassa puhutaan "resistance Wire":sta siinä kohtaa. Se erikseen takapuolella oleva nasta joka tapauksessa on se, joka maadoitetaan vaihteiston kytkimen kautta.
"Onkos noissa erilailla toimivia, vai kaikki eri toiminot on kytkennästä kiinni? Entäs ne joissa on se kolmas pikkuvirta liitin nurjalla puolella?"
Tästä pompsahti mieleen, että Matadorissa on eri tavalla kytkettyjä solenoideja riippuen siitä, onko kutonen vai kasi.
En nyt sano, miten eri tavalla. Nyt juuri ei ole tuota omaa autoa vieressä.
Minun alkuperäisen käsityksen mukaan toinen niistä vierekkäisistä navoista syöttää starttauksen aikana puolalle suoraa sähköä, muuten puolalle tulee vastuksen kautta. En tosin ole löytänyt etuvastusta autostani, mutta sähkökuvassa puhutaan "resistance Wire":sta siinä kohtaa. Se erikseen takapuolella oleva nasta joka tapauksessa on se, joka maadoitetaan vaihteiston kytkimen kautta.