Sivu 2/2
Madalletut autot vetää oikeelle
Lähetetty: La Elo 30, 2014 4:50 pm
Kirjoittaja sillu
Ilmeisesti sit 5x108 :o
Madalletut autot vetää oikeelle
Lähetetty: La Elo 30, 2014 4:51 pm
Kirjoittaja HV
Kyllä :)
Madalletut autot vetää oikeelle
Lähetetty: Ma Syys 01, 2014 6:32 am
Kirjoittaja A-V
Mulle on ainakin jokatoinen ton Avenger Coupen nähnyt sanonut että se pitäs madaltaa noin 5cm niin sit olis komia. Mutta just näistä syistä en näe siinä mitään iloa. On orkkis korkeudessa hemmetin hyvä ajaa ja menee aivan suoraan vaikka alla onkin tommoset tuninkivanteet. ;)
Noita harrastelaitteita ei varsinaisesti ole madallettu, mutta nykypäivän tiet on kyllä niin pskoja että Rebel noilla leveillä kumeilla ikävästi kiskoo sivuttain paikkapaikoin vaikka kulmat onkin kunnossa, syynä urat. Pitänee pistää tehostin ohjaukseen jos vähän rauhottuis.
Madalletut autot vetää oikeelle
Lähetetty: Ma Syys 01, 2014 5:41 pm
Kirjoittaja sillu
Joo ei ole mun madalletuista autoista yhessäkää ollu madalluksesta muuta hyötyä kuin parempi ulkonäkö..
Madalletut autot vetää oikeelle
Lähetetty: To Syys 04, 2014 4:24 pm
Kirjoittaja sillu
Ja Bemarinkin oikeelle vetäminen tuli kuntoon haritusta vähentämällä, ihan lievä auraus nyt. Näki heti ettei oltu pitkiin pitkiin aikoihin säädetty, oli raidetangon kierteet umpiruostees, eikä hievahtanutkaan vaik tanko oli ruuvipenkissä kiinni ja väänsi. Eli se siitä huollon "nelipyöräsuuntauksesta".. no, nyt on hyvä.
Madalletut autot vetää oikeelle
Lähetetty: To Syys 04, 2014 6:34 pm
Kirjoittaja HV
Erittäin mukava kuulla, että sait ratkeamaan. 8-)
Pyörien suuntaus on oikeasti aika tarkkaa hommaa ja siinä oikaistaan aika helposti. Tähän on syynä myös se, kun koitetaan urakalla lähes kaikki nykyään tehdä. :P