Sivu 2/2

AMC Pacer Orimattilassa.

Lähetetty: La Helmi 07, 2015 2:16 pm
Kirjoittaja Kosti
Tota Chevan tekniikkaa vois tarkastella siinä mielessä että onko jotenkin arvostettu Gm piireissä, pukinsarvi pakosarjat ainakin ja jos on muutenkin hipo kone niin sille löytynee helposti ottaja.

Tilalle esim. AMC 360 niin Passu olis pelastettu :-)

AMC Pacer Orimattilassa.

Lähetetty: La Helmi 07, 2015 2:40 pm
Kirjoittaja Kosti
Orimattilassa muuten lepää mun ex -70 Jave, jos on vielä siellä talliin hautautuneena.

Siinähän on mopsin vakio 383+727, kynsii sillä aika komeesti kun vääntöä löytyy koneesta.

Sen kun joku viitsisi elvyttää ja vaihtais vaikka monimonikymppisen tilalle niin mad max hengessä revitteleen kartsalle.. nimim. kokemusta on ;-)

Yhteystiedot löytyy..

AMC Pacer Orimattilassa.

Lähetetty: La Helmi 07, 2015 3:10 pm
Kirjoittaja KKOSKINEN
Perus 350+350-yhdistelmästä voi tonni olla aika tiukassa. Luulisi, että jos on jotain parempaa tekniikkaa autossa niin myyjä mainostaisi sitä. Eli tekniikan myymällä ja vähän jos vielä sais tingittyä hintaa niin ei jäljelle enää jäisi kuin neljän tonnin pintaan? Millainen lienee 304+aut saatavuus ja hinta Suomessa.



Miten viranomaiset suhtautuu noihin tuontiautojen ylisuuriin moottoreihin rekisteröitäessä?

AMC Pacer Orimattilassa.

Lähetetty: La Helmi 07, 2015 4:49 pm
Kirjoittaja NonSenCe
minusta tuntuu että tosiaan noita chevyn 350 koneita ei ole lainkaan joka oksalla suomessa. jonkun 305 chevyn koneen saa suhtkoht helpostikin vielä löytymään alle tonniin mutta toimivat 350 combot ovatkin olleen minusta järjestään yli sen.



nimim. puolittain etsiskellyt halpaa ehjää 350chevyn konetta varakoneeksi tai remontointi kohteeksi. ja ehjää g-bodyn taka-akselia (eli elcaminot jne)



------

ja itse autosta. mitä sitten haluaakaan.. jos etsii alkuperäistä niin ei tuollaista kai katsoisi lainkaan. mutta jos haluaa ns. hauskan ajolaitteen jossa v8, niin onhan tuo aika hyvä kandidaatti. erottuu minusta ihan positiivisesti erilaisena niiden "tavallisten" jenkkiharrasteiden keskeltä kyllä. (puhumattakaan miten se pomppaa esiin normaaliliikenteestä :) )



ja tälläisessä tapauksessa se on bonus että se tekniikka on tosiaan chevroletista. sen fiksailu ja virittely on aina halvempaa jos ei helpompaakin kuin pikkumerkin kuten amcn osien kanssa.



jännempihän tommonen paceri olisi "aidolla" v8 tekniikalla mutta hinta tosiaan olisi varmaan vähän eri tasolla silloin.

AMC Pacer Orimattilassa.

Lähetetty: La Helmi 07, 2015 6:12 pm
Kirjoittaja pekka
Halvempaa ja halvempaa, toki jotkut perus alukannet ja imusarjat on hiukan halvempia, mutta kun mennään oikeisiin viriosiin, niin alkaa ne yleismoottoriinkin maksamaan.



Tosta koneesta ja rekisteröinnistä:

Paljon riippuu tuontimaasta, eli siitä mitä papereissa lukee, tai ennemminkin mitä ei lue. Esim ruotsin papruissa, samoin ku useissa jenkkipapruissa ei koneesta ole mitään tietoja. Missään tapauksessa en itse lähtisi mainostamaan katsurille, että tässä on vääränlainen kone, kylmän rauhallisesti leimalla sen jälkeen kun on tullipaperit oikein täytetty.



Vierastekniikka vs. oma; numerot natsaa on aina kaunista, muutettu kutosauto on aina muutettu kutosauto. Ja silti sellaista itsekkin suunnittelen ;D

AMC Pacer Orimattilassa.

Lähetetty: Su Helmi 08, 2015 10:08 am
Kirjoittaja rphx
::) eipä ole vuosiin tullu ehjää 350+350 tekniikkapakettia vastaan 1000e tai edes lähelle sitä ja maksaa ne apulaitteetki, eikä niitä ehjiä 305:siakaan joka oksalla ole, laakerivikaisia kyllä

AMC Pacer Orimattilassa.

Lähetetty: Su Helmi 08, 2015 12:15 pm
Kirjoittaja KKOSKINEN
Okei, ilmeisesti hintatietouteni on menneeltä vuosisadalta. Mutta toisaalta rullaavan Pacerin hinta vaan putoaa mitä suurempi kone/lootapaketin arvo on.



Muistaakseni tehdasuusi Goodwrench 350 maksaa jotain 1700 €.

AMC Pacer Orimattilassa.

Lähetetty: Su Helmi 08, 2015 4:05 pm
Kirjoittaja NonSenCe
saako tällä hetkellä enää alle kahdentonnin noita tehdasuusia/uudelleen remontoituja koneita? euron kurssi kun ottanut syöksyn, ja ennenkin niiden halvimpien 350sten hinnat oli aina kysyessäni 1900-2300e. plus mitä vaihteisto sitten maksaisi päälle.



jos saa 1700eurolla niin on vieläkin enemmän hämmentävää miksi niistä käytetyistä koneista pyydellään sitä tonnia kuitenkin. se on se maaginen haluttavuus joka tuolle perus 350 koneella on.



itseä eniten kiinnostaisi tällä hetkellä ostaa käytetty LS moottori jenkeistä (lm7 eli se rautalohkoinen 5.3l perus pickup kone). puoleentoista tonniin suurinpiirtein voisi kai saada sellaisen. ja vakionakin se +270hp. uudempaa tekniikkaa siis.