Vanhan auton ilmastointi.
Lähetetty: To Kesä 14, 2018 3:43 am
Siellä jossain pitäis olla paine kytkin.
Mittaa onko kärjet auki vai kiinni.
Mutta missään tapauksessa jatkuvaan käyttöön ei pitäis suoralla sähköllä. Testata voi.
Jos kikkailla haluaa, niin ainakin paine anturi kannattaa kytkeä virta johdon väliin.
Mutta siellä pitäis olla myös jäätymisen estävä anturikin kennolla?
Joka on tärkeä toiminnan kannalta.
RamVanissa.
Max ac, venttiili vesi letkussa sulki veden kierron (alipaine toiminen on/off venttiili) ja oli näin ollen maximi kylmyys.
Normaali ac asennossa veden kierto oli kennolla, ja lämpötilaa säädettiin läpällä, kuinka paljon ilmaa kiertää lämmitys kennon läpi ja kuinka paljon kennon ohi.
Kaikki lämppäriin tuöeva ilma tuli ilmastointi kennon läpi.
Monessa muussaki jenkissä lämpötila säädetään läpällä. Ja niin kai tässäkin?
Mittaa onko kärjet auki vai kiinni.
Mutta missään tapauksessa jatkuvaan käyttöön ei pitäis suoralla sähköllä. Testata voi.
Jos kikkailla haluaa, niin ainakin paine anturi kannattaa kytkeä virta johdon väliin.
Mutta siellä pitäis olla myös jäätymisen estävä anturikin kennolla?
Joka on tärkeä toiminnan kannalta.
RamVanissa.
Max ac, venttiili vesi letkussa sulki veden kierron (alipaine toiminen on/off venttiili) ja oli näin ollen maximi kylmyys.
Normaali ac asennossa veden kierto oli kennolla, ja lämpötilaa säädettiin läpällä, kuinka paljon ilmaa kiertää lämmitys kennon läpi ja kuinka paljon kennon ohi.
Kaikki lämppäriin tuöeva ilma tuli ilmastointi kennon läpi.
Monessa muussaki jenkissä lämpötila säädetään läpällä. Ja niin kai tässäkin?