Sivu 2/2

Cheron tekniikka kyssäreitä..

Lähetetty: Su Helmi 22, 2009 8:24 pm
Kirjoittaja maasturi
Se riippuu tietenkin mitä öljyä laitat, itellä normaalit vaihteisto/perä öljyt QT.... Vaikka mullakin niitä tuolla hyllyssä noita jamantin kuuluisia öljypurkkeja mutta en ole vaihtanut. olen niillä peräöljyillä ajanut 3 vuotta jo/ paljon ajanut, eikä jakkis mitään ääntä pidä ja lukko pitää tarvittaessa kun kääntää alipainetta sinne....Ei mitään ongelmia, hajokoon jos hajoo, toinen tallin nurkassa varalla, tietenkin kun toinen varalla se ei hajoa... Tietenkin joku alkaa kinaamaan tästä, tuskin loppujen lopuksi en vaihda niitä öljyjä kun tarvetta tulee. Tuskin jeeppikään hirveästi eroa amerikkalaista autoista. Jossain tietenkin se että osat maksaa ja tiettyä kusetusta ilmassa osien kanssa. Kun perehtyy rakenteeseen ja saa kanavat auki, huolto-osat halpoja rakenteet helppoja......

Cheron tekniikka kyssäreitä..

Lähetetty: Ma Helmi 23, 2009 4:08 pm
Kirjoittaja saatsi
Tuskin jeeppikään hirveästi eroa amerikkalaista autoista. Jossain tietenkin se että osat maksaa ja tiettyä kusetusta ilmassa osien kanssa. Kun perehtyy rakenteeseen ja saa kanavat auki, huolto-osat halpoja rakenteet helppoja......



Mistähän ne kanavat sais auki...?

Cheron tekniikka kyssäreitä..

Lähetetty: Su Maalis 22, 2009 7:20 pm
Kirjoittaja lucifer74
Jatketaas kyselyä:



Minkä värinen johto 360:ssä menee öljynpaineanturille?