Sivu 3/4
OSTO-OPAS: Jeep Cherokee XJ
Lähetetty: La Helmi 20, 2010 12:50 pm
Kirjoittaja A-V
airbagissä on jotain vikaa, oletettavasti ei toimi. ymmärtääkseni tuo valo pitäisi syttyä (tai vilkkua) virrat päälle pistettäessä ja sammua parin sekan jälkeen. jos näin ei tee niin vika voi olla melkosen monessa paikassa.. voiskohan olla vikakoodilukijasta apua? Jamantilla vois olla kokemusta näistä?
OSTO-OPAS: Jeep Cherokee XJ
Lähetetty: La Helmi 20, 2010 1:07 pm
Kirjoittaja A-V
RamiS:n ehdotuksesta, tein tästä aiheesta nyt osto-opas topikin. ;)
OSTO-OPAS: Jeep Cherokee XJ
Lähetetty: Su Helmi 21, 2010 5:24 pm
Kirjoittaja pekka
Useamman bägi valon oon saanu sammumaan kun oon kuskin penkin alla olevan liitoksen korjannut,
OSTO-OPAS: Jeep Cherokee XJ
Lähetetty: Ma Helmi 22, 2010 7:40 am
Kirjoittaja JAMANT
Testerillä näkee vikakoodit!!
OSTO-OPAS: Jeep Cherokee XJ
Lähetetty: Pe Tammi 20, 2012 6:56 pm
Kirjoittaja pekka
Onks kukaan oikeesti tutustunu noihin alkupään laitteisiin, eli tolla general mistaken kutosella oleviin kapineisiin? Taitaa olla helvetin mopo kapistus?
OSTO-OPAS: Jeep Cherokee XJ
Lähetetty: La Tammi 21, 2012 8:16 pm
Kirjoittaja A-V
Onks kukaan oikeesti tutustunu noihin alkupään laitteisiin, eli tolla general mistaken kutosella oleviin kapineisiin? Taitaa olla helvetin mopo kapistus?
juttelin xtreme showssa jonkun offiharrastajan kanssa joka haukku 2.8:t aivan paskaksi, olikohan nyt vaihtanut 2.5L nelosen paikalle 2.8 V6:n ja sano että meno huononi huomattavan paljon. Itellä tommonen oli Corsicassa joka toimi käyttiksenä muutaman vuoden ja siinä kopassa ainakin ihan asiallinen moottori, bensaa vei tosin enemmän kun V8. Mikähän on painoero Corsica vs XJ...?
Mutjoo, ton AMC:n nelkun paikalle tuo 2.8 V6 sopii suoraan, jos on niitä alkuajan 2.5:sia... mä joskus mietein et jos sitä komanssia olis jalostanut vielä niin ehkä joku 3.4L olis ollut parempi GM tekele..? Vissiin sama peruskone?
mut tää on vähän mutu-tuntumaa.. pysynyt visusti nykysin noissa 4.0L moteissa. onkos kellään ollut tommosta 2.8L kuutosta Jeepissä?
OSTO-OPAS: Jeep Cherokee XJ
Lähetetty: Su Tammi 22, 2012 7:00 am
Kirjoittaja pekka
Eiks Lorenzolla oo komanchessa tollanen kiuas?
OSTO-OPAS: Jeep Cherokee XJ
Lähetetty: Su Tammi 22, 2012 4:42 pm
Kirjoittaja hentpe
Onks kukaan oikeesti tutustunu noihin alkupään laitteisiin, eli tolla general mistaken kutosella oleviin kapineisiin? Taitaa olla helvetin mopo kapistus?
juttelin xtreme showssa jonkun offiharrastajan kanssa joka haukku 2.8:t aivan paskaksi, olikohan nyt vaihtanut 2.5L nelosen paikalle 2.8 V6:n ja sano että meno huononi huomattavan paljon. Itellä tommonen oli Corsicassa joka toimi käyttiksenä muutaman vuoden ja siinä kopassa ainakin ihan asiallinen moottori, bensaa vei tosin enemmän kun V8. Mikähän on painoero Corsica vs XJ...?
Mutjoo, ton AMC:n nelkun paikalle tuo 2.8 V6 sopii suoraan, jos on niitä alkuajan 2.5:sia... mä joskus mietein et jos sitä komanssia olis jalostanut vielä niin ehkä joku 3.4L olis ollut parempi GM tekele..? Vissiin sama peruskone?
mut tää on vähän mutu-tuntumaa.. pysynyt visusti nykysin noissa 4.0L moteissa. onkos kellään ollut tommosta 2.8L kuutosta Jeepissä?
Sekotetaan sen verran pakkaa, et 2,8:n uudempi sisar on 3,1:nen. Kaverilla oli aikanaan avolava komero jossa oli just toi 2,8 t-5:lla ja lastutettuna. Kulki paremmin kuin vakio 5,0 kasi, reilusti pienemmällä aineella ja kaiken lisäks pienemmän etuakselimassan takia oli huomattavasti parempi ajaa. Mut mut....kun kyselee noista uudemmista jenkki vee kuutosista niin tuntuu siltä, et kaikkia vaivaa krooniset kansipahvi viat.....ihan sama onks GM, sysleri tai hoppamoottori. Kertokaas viisaat miksi näin?? Olen samaa kuullut myös tuosta meidän rakkaasta 4,0 kuutosesta mitä hiukan ihmettelen.