Wagoneerista sekalaisia kysymyksiä.

Tänne voit iskeä kysymykset kaikesta muusta autojen rakenteluun liittyvästä.
lucifer74
Viestit: 861
Liittynyt: La Touko 01, 2004 8:40 pm

Wagoneerista sekalaisia kysymyksiä.

Viesti Kirjoittaja lucifer74 »

Eli ton chieffin myyjä oli siinä luulossa että kolmiovisessa on lyhyenmpi akseliväli kuin viisovisessa.. :-[



..Puhe oli muuten peräYLITYKSESTÄ ei välityksestä. ;D



Hämää muuten toi takaoven puuttuminen, näyttää koppa lyhyemmältä. :D
Enzo
Viestit: 1241
Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 10:46 am
Paikkakunta: Tampere

Wagoneerista sekalaisia kysymyksiä.

Viesti Kirjoittaja Enzo »

Eikös sen kolmiovisen ovi ole pitempi. Lisää efektiä.

Sama ilmiö XJ koppa Cherokeessa.
maasturi
Viestit: 397
Liittynyt: To Touko 17, 2007 8:36 pm

Wagoneerista sekalaisia kysymyksiä.

Viesti Kirjoittaja maasturi »

Samankokoinen ovi kaikissa FSJ malleissa ja peränylityskin sama. Sama akselivälikin, kyllä se takaovikin siihen väliin mahtuu 5-ovisessa mallissa ja jopa Chieffin levitykset> takapyörän ja etuoven väliin takaovi. Kerranhan se on mitattu meidän tallilla.... Kun siitä oli epävarmuutta. Vaikka se näyttää siltä ettei mahdu, ottakaa mitta ja mitatkaa. Siitähän nämä helppoja autoja, osat menee ristiin ja saa rakennuttua mitä tahansa. Hyvä esimerkki se lattialuukku, sama on manuaalissa automaatissa(lisätty mahdollisuudet lisävivuille) ja sitten polkimet kun se kytkin poljin sen näköinen että se olis lisätty jälkeen päin poljin akselille. Kaikki korit olis sen näköisiä että ne olis tehty kasi ja automaatti tekniikalle alunperin. Pienet muutokset tarvittaessa. Yksi hyvä pointti se chieffin takalevike, sekin sen näköinen kötöstys että se olis jälkeen päin lisätty joissain nyrkkipajalla takalokasuojan kaareen.... ;D
audiq
Viestit: 182
Liittynyt: La Loka 08, 2005 9:19 am

Wagoneerista sekalaisia kysymyksiä.

Viesti Kirjoittaja audiq »

Edelleen yritän pitää tuon vetopaino-aiheen luettavana, niin kyselen täällä.





...Nyt pitäisi löytää mahdollisimman monta V8 Wagoneerin valmistenumeroa/rekisterinumeroa (valmistenumero oleellisin!) Jeep Wagoneer V8+QT -autoihin, jossa on 3500kg vetopaino otteeseen merkitty...



Onko tosiaan niin, ettei kenelläkään ole Wagoneerissa kunnollista vetopainoa.

En saa hommaa eteenpäin, jos ei ole yhtään vertailuauton tietoa, eli sitä valmistenumeroa ja auton yleisiä tietoja.


Avatar
A-V
Viestit: 7629
Liittynyt: La Tammi 01, 2000 3:26 pm
Paikkakunta: Pori

Wagoneerista sekalaisia kysymyksiä.

Viesti Kirjoittaja A-V »

'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
audiq
Viestit: 182
Liittynyt: La Loka 08, 2005 9:19 am

Wagoneerista sekalaisia kysymyksiä.

Viesti Kirjoittaja audiq »

vetopainot tuolla:



http://www.amccf.com/yabb2/YaBB.pl?num=1221200878





Juu, kiitosta vaan, mutta niin kuin tuossa mainitsin, että tarvitsisin myös valmistenumeroita, että noista otteessa olevista tiedoista olisi jotain hyötyä.



Ja, että tuo vetopaino-aihe pysyisi luettavana, niin siksi huutelin tässä aloittamassani "niitä näitä Wagoneerista" -aiheessani.

-Vetopainon muutos -asiat, kun sotkee turhaan hyvän vetopaino -aiheen, eikö.










audiq
Viestit: 182
Liittynyt: La Loka 08, 2005 9:19 am

Wagoneerista sekalaisia kysymyksiä.

Viesti Kirjoittaja audiq »

Minkäslaisia muiden Wagoneerit on ajaa?

Tuntuu, että autolla on enemmän käskyvaltaa kuin rattia pyörittävällä kuskilla. :-?



Renkaat on 235/75/15 ja näyttäisi olevan ihan asialliset kunnoltaan. Ohjausiskari vaikuttaa kuivalle, mutta siitäkö pitäisi lähteä vai simpukasta.

Leimattu tässä kuussa, että nivelet ovat ilmeisesti kunnossa.

Niin ja auto täysin alkuperäinen alustaltaan, ei korotuksia.



Jos Astroon ja GM:n STW:hen vertaa, niin tuo hyökkii, kun nuo GM:t kuitenkin menevät suoraan yhden sormen otteella.
Avatar
KK
Viestit: 2965
Liittynyt: Pe Tammi 24, 2003 9:27 am

Wagoneerista sekalaisia kysymyksiä.

Viesti Kirjoittaja KK »

Jotain vikaa on ritsassa, mun wago oli kyllä just yhdellä sormella ajettava aina 150 kilsan vauhtiin asti, sit loppu juuri tuon kokoisten renkaiden ominaisuudet ja alkoi soutaa. Ja oli paljon kaverin blazeria mukavampi maantiellä, ei nyökkinyt yhtään.
Avatar
tl
Viestit: 4002
Liittynyt: Ma Loka 13, 2003 2:08 pm

Wagoneerista sekalaisia kysymyksiä.

Viesti Kirjoittaja tl »

Kyllä sitä 30-vuotiaassa autossa alkaa jossain tuntumaan jos alustan puslat, nivelet, jouset ja iskarit on alkuperäisiä. Tietty vähän noissa joutuu tinkimään ajomukavuudesta maantiellä koska on kuitenkin suunniteltu myös maastossa eteneviksi
Vastaa Viestiin