Sivu 1/1

Dana44 kyssäreitä

Lähetetty: Su Heinä 24, 2011 8:25 pm
Kirjoittaja lucifer74
Onko noissa dana44:sen etu- ja taka-akseleissa sama pooritus yokessa?



Käykö etu yoke taakse  ja toisinpäin?



Entäs ne missä on henkselipultti ristikon yli vs. pultit ja peltilätkä?



Tarttis meinaan isontaa sulaketta SuWagossa.. :-/







Hajos se eturistikkokin taasen: >:( :-[



Pitäs varmaan keskittyä talon rakennukseen välillä ja ettiä lisää osia.. :D

Dana44 kyssäreitä

Lähetetty: Pe Heinä 29, 2011 3:35 pm
Kirjoittaja lucifer74
Mitenkäs tuosta dana44 taka-akselista lähtee vetarit irti?



On meinaan huolella kempitetty perämurikka..

Dana44 kyssäreitä

Lähetetty: La Heinä 30, 2011 9:40 am
Kirjoittaja Jeep-Ukko
Mitenkäs tuosta dana44 taka-akselista lähtee vetarit irti?



On meinaan huolella kempitetty perämurikka..

Jarru kilven kiinnitys pultit auki, vetarin laakeria pitää paikallaan pelti laippa, joka samojen pulttien alla.

Dana44 kyssäreitä

Lähetetty: Ke Elo 03, 2011 8:30 am
Kirjoittaja lucifer74
Seuraava tyhmä kysymys: Takaperän yokea kun alkaa vaihtelemaan niin mihin momenttiin ( noin) mutsku tarvii vetää?



Jos mutterimpolla päästelee kiinni meneekö liian piukkaan?

Dana44 kyssäreitä

Lähetetty: Ke Elo 03, 2011 10:49 am
Kirjoittaja hentpe
Ennen irrotusta merkkaa akseliin, mutteriin ja jokeen merkit samaan linjaan. Avaa koko kasa. Asenna uus joke ja mahdollisesti uus stefa. Laita uus joke samaan asentoon kuin vanha ja kopioi merkki. Kiristä mutteri niin, että merkit ovat samassa linjassa niin kuin ennen avaamista. Kiristä tästä vielä pisteen paksuus kireämmälle ja se on siinä.



Tämä siis sillä ehdolla, että D44:ssa on pinionin akselilla krymppiholkki laakereiden välissä.



Dana44 kyssäreitä

Lähetetty: To Elo 04, 2011 5:09 am
Kirjoittaja Jeep-Ukko
Ennen irrotusta merkkaa akseliin, mutteriin ja jokeen merkit samaan linjaan. Avaa koko kasa. Asenna uus joke ja mahdollisesti uus stefa. Laita uus joke samaan asentoon kuin vanha ja kopioi merkki. Kiristä mutteri niin, että merkit ovat samassa linjassa niin kuin ennen avaamista. Kiristä tästä vielä pisteen paksuus kireämmälle ja se on siinä.



Tämä siis sillä ehdolla, että D44:ssa on pinionin akselilla krymppiholkki laakereiden välissä.




D44, ei ole krympppi holkkia.



Laakerit shimmataan prikoilla, eli ovat olkapäitä vasten.



Mutterin saa vetää niin tiukkaan kun se vaan menee.

Ite oon käyttänyt 2-3 metrin jatkovartta 3/4 vääntiön vääntövarteen.

Tosin jos on hyvä pyssy, niin saa sen silläkin.