Mikä isoin kone laillisesti Ambassadoriin?
Lähetetty: To Maalis 15, 2007 2:01 pm
Googlettamalla varmaan netistä löytyis tietoa.
Mutta
A. En ole oikein kerennyt
B. Normaalisti en löydä sitä tietoa mitä haen
C. Englanti ei väänny tarpeeksi hyvin
Eli koitetaan tällei "helpomman" kautta.
Ambassador -66 vuosimallinen.
Minkälaista konetta tehtaalta tullessa.
Eli siis mitä käytetään verrokkina muutoskatsastuksessa.
Kun tuollainen pienehkö V8 olis EHKÄ menossa keulaan.
AMC 360.
Mutta se on vasta suunnitelmissa, toteutuksesta en ole niin varma.
Lieviä vastoin käymisiä meinannut olla.
Tuo minulla myynnissä oleva Amba.
Petyin pahasti kun oma 232 olikin aivan susi.
Ja nytten pellin alla olevassa 258 on hauskuutta kerrakseen. Nokka akseli sökö :-/
Tuossahan on valmiiksi järeät jarrut, kakspiiriset, tehostetut. Muistaakseni ihan neli mäntäiset edessä.
Ja moottori tilassa olevasta tuennasta päätellen se on jo tehtaalla suunniteltu 8 koneelle.
Mutta
A. En ole oikein kerennyt
B. Normaalisti en löydä sitä tietoa mitä haen
C. Englanti ei väänny tarpeeksi hyvin
Eli koitetaan tällei "helpomman" kautta.
Ambassador -66 vuosimallinen.
Minkälaista konetta tehtaalta tullessa.
Eli siis mitä käytetään verrokkina muutoskatsastuksessa.
Kun tuollainen pienehkö V8 olis EHKÄ menossa keulaan.
AMC 360.
Mutta se on vasta suunnitelmissa, toteutuksesta en ole niin varma.
Lieviä vastoin käymisiä meinannut olla.
Tuo minulla myynnissä oleva Amba.
Petyin pahasti kun oma 232 olikin aivan susi.
Ja nytten pellin alla olevassa 258 on hauskuutta kerrakseen. Nokka akseli sökö :-/
Tuossahan on valmiiksi järeät jarrut, kakspiiriset, tehostetut. Muistaakseni ihan neli mäntäiset edessä.
Ja moottori tilassa olevasta tuennasta päätellen se on jo tehtaalla suunniteltu 8 koneelle.