Sivu 1/5

199,232,258 virittäminen

Lähetetty: To Joulu 08, 2005 7:42 pm
Kirjoittaja herrakani
Löytyykö vanhempaa threadia, linkkejä, tms.



Ajatuksena on ainakin portata kansia hieman. Valujäljet pois, muotoilun parannuksia. Alakertaa vosi ajatella hieman kiillottaa ja kattella öljykanavia. Uudet pultit toki.



Nokka-akseleita, onko heitä? Tehtaan erikoismalleja, jotain viritysosia?



Ahdin kiinnostais tottakai. Onko kellään kerholaisella?



Hyvällä 2k-kaasarilla varmaan pärjää alkuun. Peltisarjan tekeminen on tuskin hankalaa.. Tietty valmis helpottais hommia. Tai pelkät laipat. (hihi)



Alustapuolella ajattelin boksata tukivarret ja tehdä runkoaisojen yhdistäjät eli subframe connctorit. Jarruiksi on tulossa jotain sekalaista volvo-osaa ja hitto toi on sentään käyttöauto..

199,232,258 virittäminen

Lähetetty: Pe Joulu 09, 2005 9:33 am
Kirjoittaja RamiS
Nokkia on näkynyt viritys firmojen listoilla.

Laippoja sarjoihin tarttis teettää, ei vaan viittis yksittäiskappaleina, kun en ole ottanut ees vaivanpalkkaa.

Laitanko itselleni muistiin sinut laippojen tarvitsijaksi? (rphx on muistissa)



Katukäyttöä ajatellen noi Volvon-jarruosat on mun mielestä ainoot tarpeelliset alustamuutoksistasi.



Tuu pyörähtään joku kerta Hyvinkäällä, nii turistaan noista kutosen virittämisistä. (Näytät majailevan Rixussa).



RS

199,232,258 virittäminen

Lähetetty: Pe Joulu 09, 2005 12:13 pm
Kirjoittaja juhap
Viri-viri koneeseenhan pitää saada lisää öljytilvuutta, eiks niin? Kutoseen sitä saa helpolla (?) hommaamalla Eaglen öljypohjan, jossa on syvyyttä reilummin...




199,232,258 virittäminen

Lähetetty: Pe Joulu 09, 2005 12:26 pm
Kirjoittaja RamiS
Mulla toi vakio öljypohjakin vaatisi ennemmin madallusta kuin lisää korkeutta.



RS

199,232,258 virittäminen

Lähetetty: Pe Joulu 09, 2005 2:25 pm
Kirjoittaja herrakani
Eiku Paavolassa mä asun. Näemmä profiili päivittämättä. Ajelen metallihohtosinisella '67 Amerikaanilla.



Joo, mä tiedän, noi alustamodifikaatiot on enemmän tota "moi mul on hitsauskone, mitäs tänään tekisin" -osastoa. Tuskin niistä ainakaan haittaa on.



Välttämättömät modauksta tohon koneeseen olis varmaan toi nokka-akselipuolen päivittäminen, nostajat pitää semmoista mekkalaa että heikompia hirvittää. Toisaalta mulla on std-kokoinen 258 tuolla osina. Siihen olis iisi rakentaa mitä mieleen juolahtaa, ja nostaa se paikalleen jahka on sen aika.



Onko noissa kansissa suuria eroja?

199,232,258 virittäminen

Lähetetty: La Joulu 10, 2005 8:55 am
Kirjoittaja RamiS
Taitaa rekkari olla IZI-79, näin auton eilen.



RS

199,232,258 virittäminen

Lähetetty: La Joulu 10, 2005 2:11 pm
Kirjoittaja herrakani
Joo, sellaisia sivuille levitettyjähän on kaupassakin. Mulla olis tossa projektimoottorissa semmosella 6mm teräslevyllä suojattu malli. Lienee jostain jeepistä? :) Yritän tossa justiin kalastaa jotain pikkuosia, jakopäätä ja semmosia.



Jaa joo, olikos sulla semmonen pelkkä-pakosarja-laippa? Mulla oli ajatus imusarjan suhteen.

199,232,258 virittäminen

Lähetetty: Su Joulu 11, 2005 1:37 pm
Kirjoittaja KKOSKINEN
Pakosarja 6-1 tai kahdella kollektorilla kolme ekaa samaa ja toiseen tiätty loput.