Sivu 1/1
Pakoventtiilin palaminen
Lähetetty: Su Loka 26, 2014 5:07 pm
Kirjoittaja JanneM
Jeepistä on pakoventtiilit palanu (2-3kpl),mikähän moisen aiheuttaa?
Pakoventtiilin palaminen
Lähetetty: Su Loka 26, 2014 5:50 pm
Kirjoittaja hentpe
Liian laiha seos, sytytys liian myöhäisellä tai venttiilit olleet kannolla (säätö pielessä). Sinnä yleisimmät syyt.
Pakoventtiilin palaminen
Lähetetty: Su Loka 26, 2014 6:16 pm
Kirjoittaja raipe
muistaakseni ainakaan 232:ssa ei säätöä?
327:ssa ei ainakaan oo säätöjä. hydraylit ainoo säätö.
tässä ilmeisesti 258? siitä ei tiatoo.
Pakoventtiilin palaminen
Lähetetty: Su Loka 26, 2014 7:25 pm
Kirjoittaja Jeep-Ukko
muistaakseni ainakaan 232:ssa ei säätöä?
327:ssa ei ainakaan oo säätöjä. hydraylit ainoo säätö.
tässä ilmeisesti 258? siitä ei tiatoo.
Juu, Jeepin 258 on jo sen verta uusi, että ei ole säätöjä, hydraulit hoitaa.
Onko edes 258:sia niin vanhaa versiota, jossa olisi mekaaniset nostajat/säätö? Kuitenkin AMC käyttänyt hydrauleja jo pitkälti -60 luvun puolellakin?
Pakoventtiilin palaminen
Lähetetty: Su Loka 26, 2014 8:23 pm
Kirjoittaja A-V
Hydraulinostajat kaikissa.
Pakoventtiilin palaminen
Lähetetty: Su Loka 26, 2014 9:11 pm
Kirjoittaja rebel70
Liian laihalla. Oliko 5, 6? Käyvät vielä lämpösempänä. Mulla oli sama juttu.
Pakoventtiilin palaminen
Lähetetty: Ke Joulu 24, 2014 10:25 am
Kirjoittaja PetriN
Liian laihalla. Hudsonissa oli muutama pakoventtiili tosi kallellaan ja muuta selitystä ei ehkä ole, kun että ovat kuumentuneet liikaa. Myös pakosarja oli, ehkä jo pitemmän aikaa, kärsinyt tästä laihan seoksen aiheuttamasta kuumenemisesta, kun ei enää kestänyt kasassa, vaan rapisi käsiin.
Pakoventtiilin palaminen
Lähetetty: Ke Joulu 24, 2014 10:05 pm
Kirjoittaja JanneM
Tässä mun tapauksessa palamisen aiheutti kulunut nokka-akseli.