Sivu 1/1
Wagon -78 eturistikon vaihto..
Lähetetty: La Heinä 21, 2007 9:40 am
Kirjoittaja lucifer74
Onko vetarinpäässä (murikan sisällä) c-klipsi vai lähteekö vetäsemällä?
Eikös toi ole samanlainen kuin gm:n kymppipulttinen?
Voi olla, että tarvii hantinpuoleisen vetarin kans (lyhyempi siis), oli laakerit lentänyt mäkeen ja näyttäis kuppi levinneen.. >:( :-/
Wagon -78 eturistikon vaihto..
Lähetetty: Ke Elo 01, 2007 6:31 am
Kirjoittaja Junde
Dana44 akselista lähtee vetari ihan vetämällä pois, kunhan olet ensin purkanut etunavan kokonaan!
Jos ristikko on kunnolla räjähtänyt niin joutuu hieman kikkailemaan että mahtuu vetari siitä "knukle" n reijästä. Onko sulla kiinteä vai avattavalla lukolla oleva napa? Niissä on pikkasen erilaiset rakenteet noin purkamisen kannalta, mutta pyörän laakeri on kummassakin kiinni samalla tavalla: ulkoapäin lukkomutteri, lukituslevy, säätömutteri, ulompilaakeri, jarrulevy/napa (jonka mukana tulisi tulla sisempi laakeri ja stefa). tämän jälkeen irroitetaan jarrukilven pieni kiinnitysruuvi ja navan kiinnityspultit (napa/jarrukilpi yhdistelmä lähtee kevyesti naputtamalla irti, huomio vetarin ja navan välissä oleva liukulaakeri ja sen tiiviste) nyt vetari lähtee vetämällä ulos (murikassa siis ei ole mitään lukituksia).
Kasaaminen päinvastoin uudella rasvalla (huomioi pyöränlaakerin oikea kireys)
Junde
Wagon -78 eturistikon vaihto..
Lähetetty: Ke Elo 01, 2007 6:33 am
Kirjoittaja Junde
Pahus unohtu yks prikka tuosta välistä!!
Eli laakerin ja säätömutterin välissä on kiilaprikka!