Sivu 1/1

Tekniikan hintoja?

Lähetetty: To Elo 30, 2007 8:05 pm
Kirjoittaja tl
n500-1000€ on täälä ollu käytettyjä vakio 304:sia ja 360:siä ja laatikot muutamia satasia. Remontoidut sit maksaakin jo vähän enemmän. 390 ja 401 moottorien hinnoista onkin vaikeampi sanoa kun kukaan ei myy niitä ;)

Tekniikan hintoja?

Lähetetty: Pe Elo 31, 2007 5:05 am
Kirjoittaja A-V
isot pojjaat kertoneet että 2000e hujakoilla pyörii nämä isommat vaihtoehdot... ;)



kannattaa myös miettiä tota Jeepin 4.0L kuutosta.. siitä sais henkilöautoon kohtuuttoman kovan koneen... 8-)

Tekniikan hintoja?

Lähetetty: Pe Elo 31, 2007 5:36 pm
Kirjoittaja KK
No se lienee yleisin AMC:n kasi, suomeenkin tuli niitä paljon isokoppaisten Jeeppien nokalla ja on hyvä ja potentiaalia omaava kone.

Tekniikan hintoja?

Lähetetty: Pe Elo 31, 2007 6:20 pm
Kirjoittaja juhap
Joo, Jeepin 360 tekniikasta saa hyvän ja väkivahvan paketin, kun perässä olevan th 400 tomaatin muuttaa tavalliseksi 2wd malliksi. Vie kyllä mitä vaan AMC koppaa aika mukavasti...

Tekniikan hintoja?

Lähetetty: Ti Syys 04, 2007 7:23 pm
Kirjoittaja faikku66
Kyllähän niistä monesti pyydetään hassujakin hintoja.Ite ostin 304 koneita 2 kpl:tta vuonna -99,toinen maksoi 500mk ja toinen 2000 mk.Ja se halvempi oli vielä parempi :D.Tainnu "pompsahtaa" noi tekniikoidenkin hinnat vähän niinkuin noin pirssienkin.

Tekniikan hintoja?

Lähetetty: Ke Syys 05, 2007 4:52 am
Kirjoittaja A-V
Juuh näin on kyllä tapahtunut, mutta onhan tuo tavallaan ollut odotettavissa hintojen ollessa aivan pohjamudissa monta vuotta jonka aikana autoja romutettiin paljoa sitä miettimättä - nehän oli vaan ramblereita. Onneksi nykyään moni ymmärtää kyseessä olevan harvinaiseksi käyneen jenkkiauton, niin hyvässä (autoja säilyy enemmän jälkipolville) kuin huonossakin (hinnat nousevat niin ostajille kuin varaosien metsästäjillekin).

Tekniikan hintoja?

Lähetetty: Ke Syys 05, 2007 6:40 am
Kirjoittaja tl
Paljon riippuu myös siitä onko koneelle tehty jotain, kyllä markka-aikanakin 360:een maksoi pelkät uudet vakio männät 500mk kappale + koneistukset, laakerit, nokka-akseli, kansityöt ym. helposti 12-15 tuhatta markkaa. Tämä siis vakio-osilla. Viriosat sitten kalliimpia.

Tekniikan hintoja?

Lähetetty: Ke Syys 05, 2007 2:47 pm
Kirjoittaja tl
ruotsissa nämäkin ovat halvempia



http://www.blocket.se/vi/13067734.htm?ca=11_s