Sivu 1/2
Kansikysymys???
Lähetetty: Ma Syys 24, 2007 11:51 am
Kirjoittaja Topias74
Eli käykö uudemman 4.0 koneen kansi vanhan 258:n päälle ja jos käy niin mitä muutoksia pitää tehdä? Sit täytyy varmaan myös käyttää uuden kannen omaa imu-ja pakosarjaa? Onko noita 4.0 kansia kaasari koneita?
Kansikysymys???
Lähetetty: Ma Syys 24, 2007 12:11 pm
Kirjoittaja juhap
Käyhän se. 12 vesireikää tukittava kannesta, tavalla tai toisella. Imusarja käy vanhastakin, yhtä ohjurireikää viilattava ½ tuumaa. Pakosarja 4.0-koneesta.
Googleen 258 head conversion tai amc 4.2 head 4.0 conversion tai jotakin muuta hakusanaksi, niin löytyy... Kymmenittäin sivuja.
Tuo homma on tuossa edessä itelläkin, joten joskus laitan projekteihin..
Kansikysymys???
Lähetetty: Ma Syys 24, 2007 7:22 pm
Kirjoittaja Pitu
Kansikysymys???
Lähetetty: Ma Syys 24, 2007 8:23 pm
Kirjoittaja tulppu
No mitenkäs apropoo 199? ::)
Pystyykö tuohon vanhahtavampaan inlineen konversoida 4.0 kannen? Vai tuleeko öljyn kierrätyksessä jotain onkelmia? Vanhassa kannessa vipat on akselilla, 258 kannessa studikiinnitys. Miten näissä öljy nousee yläkertaan?
Kansikysymys???
Lähetetty: Ti Syys 25, 2007 4:58 am
Kirjoittaja A-V
Onko noita 4.0 kansia kaasari koneita?
Ymmärtääkseni kaikki 4.0L koneet ovat olleet ruiskulla varustettuja.
Kansikysymys???
Lähetetty: Ti Syys 25, 2007 1:13 pm
Kirjoittaja JAMANT
Miten näissä öljy nousee yläkertaan?
Hydraulinostajilta onttoja työntötankoja pitkin!
Kansikysymys???
Lähetetty: Ti Syys 25, 2007 1:14 pm
Kirjoittaja JAMANT
Onko noita 4.0 kansia kaasari koneita?
Ymmärtääkseni kaikki 4.0L koneet ovat olleet ruiskulla varustettuja.
Jep, kaikki 4.0 koneet on ruiskuja!!!
Kansikysymys???
Lähetetty: Ti Syys 25, 2007 1:35 pm
Kirjoittaja tulppu
Eli tästä voisi päätellä, että esteitä ei konversiolle olisi. Vaatii vaan sopivat nostajat ja tangot, sekä tulpata se kannelle menevä öljylinja joka voiteli vippa-akselia 199-kannessa.?
Onko 199 lohkossa esteitä käyttää 232/258 tai 4.0 nostaja-/ tanko-osia?
Kansikysymys???
Lähetetty: Ti Syys 25, 2007 3:10 pm
Kirjoittaja JAMANT
Eli tästä voisi päätellä, että esteitä ei konversiolle olisi. Vaatii vaan sopivat nostajat ja tangot, sekä tulpata se kannelle menevä öljylinja joka voiteli vippa-akselia 199-kannessa.?
Onko 199 lohkossa esteitä käyttää 232/258 tai 4.0 nostaja-/ tanko-osia?
Onko nostajille öljykanavaa??
Kansikysymys???
Lähetetty: Ke Syys 26, 2007 7:37 pm
Kirjoittaja Topias74
Tuo on hyvä tietää että käy! Ei muuta kun osia metsästämään! :D