Pitkät pultit
Pitkät pultit
Mitkäs näistä passaa Ramblerin pyörän pulteiksi? Missä on oikea KNURL?
#86050, #86060, #86155, #86100
WHEEL STUDS
Milodon's extra long wheel studs, which are a must for racing applications, are designed for thick-centered racing wheels & wheel spacers. All are premium 8740 thread rolled and heat-treated, grade 8 quality. Sold in two wheel sets.
GM Part #
CHEVY 1963-86, front & rear (except disc brakes)
7/16" x 2-5/8, .480 knurl 86050
CHEVY 1963-86, with disc brakes
7/16" x 2-1/2", .560 knurl 86060
CHEVY 1955-62,
7/16" x 2-1/2", .560 knurl 86060
OLDS,
1/2" x 3", .625 knurl 86155
PONTIAC
1/2" x 3", .625 knurl 86155
Chrysler Part #
CHRYSLER, front & rear,
1/2" x 3", .625 knurl 86155
CHRYSLER, Dana 60 rear,
1/2" x 3", .675 knurl 86165
Ford Part #
FORD
1/2" x 3", .625 knurl 86155
SCREW-IN FOR AFTERMARKET AXLES
Can be used with wheel spacer, if needed.
1/2" x 3" hex head 86100
--------------------------------------------------------------------------------
#86050, #86060, #86155, #86100
WHEEL STUDS
Milodon's extra long wheel studs, which are a must for racing applications, are designed for thick-centered racing wheels & wheel spacers. All are premium 8740 thread rolled and heat-treated, grade 8 quality. Sold in two wheel sets.
GM Part #
CHEVY 1963-86, front & rear (except disc brakes)
7/16" x 2-5/8, .480 knurl 86050
CHEVY 1963-86, with disc brakes
7/16" x 2-1/2", .560 knurl 86060
CHEVY 1955-62,
7/16" x 2-1/2", .560 knurl 86060
OLDS,
1/2" x 3", .625 knurl 86155
PONTIAC
1/2" x 3", .625 knurl 86155
Chrysler Part #
CHRYSLER, front & rear,
1/2" x 3", .625 knurl 86155
CHRYSLER, Dana 60 rear,
1/2" x 3", .675 knurl 86165
Ford Part #
FORD
1/2" x 3", .625 knurl 86155
SCREW-IN FOR AFTERMARKET AXLES
Can be used with wheel spacer, if needed.
1/2" x 3" hex head 86100
--------------------------------------------------------------------------------
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Pitkät pultit
En osaa sanoa mikä sopii, mutta noi chevyn pultit ei ainakaan sovi...
Pitkät pultit
Pitäiskö sitten ton knurlin olla toi .625 tuumaa? Eli phordi ja hyrsleri ja muut...
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Pitkät pultit
knurlista en tiiä, mut shebbyssä on väärä jenga
Pitkät pultit
Muistaakseni mopen pulteissa on ainakin sama jenga, mullahan oli javessa joskus 83/4 ja siihen kävi samat mutterit, kuin eteenkin.
Pitkät pultit
1/2" jenga on selviö, mutta tota KNURL:a en uskalla edes veikata.
RS
RS
Pitkät pultit
Eikös toi KNURL mahda tarkottaa sen asennusreijän halkaisijaa. Eihän se oo mikään mahdoton mitata.
Pitkät pultit
No, ekaksi täytyy purkaa yksi napa.... ja sitten vasta mittaamaan. Onkohan se nyt noitten poorien harjanteiden pohjasta vai päältä, vai olisikos se tuon siloisen osan halkaisija... Se Knurli
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Pitkät pultit
Toi mitta vaikuttais siltä että paljonko paksumpi kuin kierre: 0.jotain tuumaa.
RS
RS
Pitkät pultit
Eikös sen pitäs paksumpi olla. muuten hankala laittaa paikalleen jos jenka paksumpi ::)