4 ja 6 syl. koneiden jakopää. Kiristin???
Lähetetty: Ma Kesä 30, 2008 5:14 pm
Moro.
Onko kukaan tutustunut asiaan?
Eli lainataan vähän A-V:n Comanche-projektia:
http://www.amccf.com/yabb2/YaBB.pl?num=1186584256/60
Sivua rulla vähän alaspäin, niin tulee kuva jakopäästä.
Tuossa on ketjulle kiristin. 2,5l 4kone, eikös niin ollut.
Esim. minun, -93 HO 4litrasessa 6 koneessa ei ole kiristintä.
http://kuvablogi.com/nayta/1153244/
--------------------
Yleisesti ottaenhan nuo koneet ovat melkolailla identtiset jakopäästään.
Saiskohan tuollaisen kiristäjän laitettua tälläiseen 6 koneeseen.
Onko lohkossa kiinnike reiät kiristimen pidikkeelle, tai muuten valussa varaa, että tekisi kiinnityksen.
Kai tuo laahaimen pidike on pulttaamalla lohkossa.
Tuli vaan mieleen...................
----
Saakos pelkkää ketjua irrallaan.
Omasta mielestäni omassani ovat rattaat ihan hyvät, joten pelkkä ketjun vaihto piisaisi, ja olisi halvempi.
Ja jos sen lisäksi tuollaisen kiristäjän ostaisi ja rakentaisi paikoilleen...
::) :-? :-X
Onko kukaan tutustunut asiaan?
Eli lainataan vähän A-V:n Comanche-projektia:
http://www.amccf.com/yabb2/YaBB.pl?num=1186584256/60
Sivua rulla vähän alaspäin, niin tulee kuva jakopäästä.
Tuossa on ketjulle kiristin. 2,5l 4kone, eikös niin ollut.
Esim. minun, -93 HO 4litrasessa 6 koneessa ei ole kiristintä.
http://kuvablogi.com/nayta/1153244/
--------------------
Yleisesti ottaenhan nuo koneet ovat melkolailla identtiset jakopäästään.
Saiskohan tuollaisen kiristäjän laitettua tälläiseen 6 koneeseen.
Onko lohkossa kiinnike reiät kiristimen pidikkeelle, tai muuten valussa varaa, että tekisi kiinnityksen.
Kai tuo laahaimen pidike on pulttaamalla lohkossa.
Tuli vaan mieleen...................
----
Saakos pelkkää ketjua irrallaan.
Omasta mielestäni omassani ovat rattaat ihan hyvät, joten pelkkä ketjun vaihto piisaisi, ja olisi halvempi.
Ja jos sen lisäksi tuollaisen kiristäjän ostaisi ja rakentaisi paikoilleen...
::) :-? :-X