Sivunvalintanappi Sivu: [1]  Lähetä aiheTulosta
Erittäin kuuma aihe (Enemmän kuin 50 vastausta) Virranjakaja 232seen? (Luettu 11493 kertaa)
Janne M
Hyperaktiivi
****
Poissa


AMCCF Rocks!

Viestejä: 1855
Sijainti: Kangasala
Liittynyt: 01.04.10
Sukupuoli: Mies
Virranjakaja 232seen?
21.04.11 klo 12:00:31
Tulosta viesti  
Myykö kukaan uusia Suomessa?
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
JAMANT
Jätkä asuu täällä...
*****
Poissa


JEEP WAGONEER LIMITED
RULES

Viestejä: 3553
Sijainti: ESPOO
Liittynyt: 18.03.03
Sukupuoli: Mies
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #1 - 21.04.11 klo 12:27:48
Tulosta viesti  
No tuskinpa kukaan edes enää tekee uusia, ne on kaikki tehdaskorjattuja!!! Niitä kyllä myydään, mutta ne saattaa olla valmiiksi väljiä (on tullut vastaan sekä tehdaskorjattuja kaasareita että ohjaussimpukoita, jotka on ollu valmiiks väljiä)!
  
Sivun alkuun
WWW  
IP kirjattu
 
pekka.j
Jätkä asuu täällä...
Toimikunta
*****
Poissa


040-5211052

Viestejä: 11048
Sijainti: Parainen
Liittynyt: 23.01.03
Sukupuoli: Mies
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #2 - 21.04.11 klo 12:55:12
Tulosta viesti  
Varmaan us parts toimittaa HEI mallisena.

Tai sit suoraan Ebaysta melko sopivasti
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
Janne M
Hyperaktiivi
****
Poissa


AMCCF Rocks!

Viestejä: 1855
Sijainti: Kangasala
Liittynyt: 01.04.10
Sukupuoli: Mies
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #3 - 21.04.11 klo 13:08:28
Tulosta viesti  
APDllä olis korjattuja vai tarviskohan muuttaa kärjettömäks.Nää on näitä elämän suuria kysymyksiä.
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
pekka.j
Jätkä asuu täällä...
Toimikunta
*****
Poissa


040-5211052

Viestejä: 11048
Sijainti: Parainen
Liittynyt: 23.01.03
Sukupuoli: Mies
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #4 - 21.04.11 klo 13:13:21
Tulosta viesti  
Eipä siinä ihan oikeesti oo juurikaan pohtimista...
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
Janne M
Hyperaktiivi
****
Poissa


AMCCF Rocks!

Viestejä: 1855
Sijainti: Kangasala
Liittynyt: 01.04.10
Sukupuoli: Mies
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #5 - 21.04.11 klo 13:27:33
Tulosta viesti  
Mistä tohon delcoon sais kärjettömän?
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
Seejii
Aloittelija
*
Poissa


AMCCF Rocks!

Viestejä: 39
Sijainti: Lappeenranta
Liittynyt: 14.02.10
Sukupuoli: Mies
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #6 - 21.04.11 klo 19:07:07
Tulosta viesti  
Ääni HEI:lle.
Tarvitsee vaan virran töpseliin toimiakseen.
Instant parikymmentä tuhatta volttia enemmän sähköä tulpille!
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
Cassu
Aktiivi
***
Poissa



Viestejä: 553
Sijainti: Turku
Liittynyt: 17.12.03
Sukupuoli: Mies
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #7 - 21.04.11 klo 20:35:55
Tulosta viesti  
Minun ääni myös HEI:lle
Jeepissä mulla pelittänyt hyvin ja helppo asentaa, voi heittää puolan metsään...
« Viimeksi muokattu: 21.04.11 klo 20:36:19 Kirjoittaja Cassu »  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
A-V
Ylläpito
Toimikunta
*****
Poissa


just ramblin'...

Viestejä: 16350
Sijainti: Bearcity
Liittynyt: 01.01.00
Sukupuoli: Mies
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #8 - 25.04.11 klo 11:20:40
Tulosta viesti  
jos sielu sietää kattella HEI ulkomuotoa niin onhan se paras jakaja mitä on...
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
coronetti
Vakiovieras
**
Poissa


Rust never sleeps

Viestejä: 314
Sijainti: Huutokoski
Liittynyt: 07.02.09
Sukupuoli: Mies
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #9 - 06.05.11 klo 16:55:30
Tulosta viesti  
Eikös tohon jakajaan voi sorvauttaa sopivat puslat,saa semmosen välyksen kun haluaa.
Mulle kaveri sorvas yhteen mopen jakajaan puslan,ja tuli hyvä.
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
Janne M
Hyperaktiivi
****
Poissa


AMCCF Rocks!

Viestejä: 1855
Sijainti: Kangasala
Liittynyt: 01.04.10
Sukupuoli: Mies
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #10 - 07.05.11 klo 08:05:05
Tulosta viesti  
Samaa olen miettinyt itsekin
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
Janne M
Hyperaktiivi
****
Poissa


AMCCF Rocks!

Viestejä: 1855
Sijainti: Kangasala
Liittynyt: 01.04.10
Sukupuoli: Mies
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #11 - 13.05.11 klo 08:49:40
Tulosta viesti  
pekka.j kirjoitti 21.04.11 klo 12:55:12:
Varmaan us parts toimittaa HEI mallisena.

Tai sit suoraan Ebaysta melko sopivasti

Toi siis sopii heittämällä?
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
A-V
Ylläpito
Toimikunta
*****
Poissa


just ramblin'...

Viestejä: 16350
Sijainti: Bearcity
Liittynyt: 01.01.00
Sukupuoli: Mies
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #12 - 13.05.11 klo 11:49:12
Tulosta viesti  
Janne M kirjoitti 13.05.11 klo 08:49:40:
pekka.j kirjoitti 21.04.11 klo 12:55:12:
Varmaan us parts toimittaa HEI mallisena.

Tai sit suoraan Ebaysta melko sopivasti

Toi siis sopii heittämällä?


Kyllä, HEI päivitys pitäisi olla ihan bolt-on asennus kunhan lukee ohjeet sähköpiuhan kytkemiseen.
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
Janne M
Hyperaktiivi
****
Poissa


AMCCF Rocks!

Viestejä: 1855
Sijainti: Kangasala
Liittynyt: 01.04.10
Sukupuoli: Mies
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #13 - 13.05.11 klo 11:50:40
Tulosta viesti  
Ok,tarvii ruveta kaupoille
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
A-V
Ylläpito
Toimikunta
*****
Poissa


just ramblin'...

Viestejä: 16350
Sijainti: Bearcity
Liittynyt: 01.01.00
Sukupuoli: Mies
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #14 - 13.05.11 klo 11:53:18
Tulosta viesti  
tulpanjohdot toki joudut vaihtamaan, eli ne kannattaa myös ostaa (päät on erilaiset HEI vs. muut) niin ja tulpissa voit ton jälkeen pitää kärkivälinä isompaa koska kipinä on pirusti parempi. Swapin jälkeen tehoa tuntui olevan enemmän, parempi käynnistyminen/tyhjäkäynti, ei pätki enää korkeilla kierroksilla ja pienempi polttoainekulutus.

Kuten tossa aiemmin sanoin, mielestäni paras jakaja jos kestää sen ulkonäön konehuoneessa. Muuta negatiivista tossa swapissa ei ole.
« Viimeksi muokattu: 13.05.11 klo 12:01:01 Kirjoittaja A-V »  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
pekka.j
Jätkä asuu täällä...
Toimikunta
*****
Poissa


040-5211052

Viestejä: 11048
Sijainti: Parainen
Liittynyt: 23.01.03
Sukupuoli: Mies
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #15 - 13.05.11 klo 12:21:58
Tulosta viesti  
Jos Hei:stä nakkaa sen päälimuovin v*ttuun niin ei tarvi käyttää plotillisia johtoja...
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
A-V
Ylläpito
Toimikunta
*****
Poissa


just ramblin'...

Viestejä: 16350
Sijainti: Bearcity
Liittynyt: 01.01.00
Sukupuoli: Mies
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #16 - 13.05.11 klo 12:28:38
Tulosta viesti  
riippuu vissiin HEI:stä. mulla ei saa mitään jakajasta irti millä johtojen kiinnitystapa muuttuisi.

mun HEI:ssä kiinnitys tulee niihin tappeihin, kun normissa tulee reikiin. eli vanhat johdot ei sovi.

vanha kuva mut tosta näkyy nuo tapit.
« Viimeksi muokattu: 13.05.11 klo 12:29:19 Kirjoittaja A-V »  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
Jeep-Ukko
Jätkä asuu täällä...
*****
Poissa



Viestejä: 2554
Sijainti: Kuopion seutu
Liittynyt: 12.02.07
Sukupuoli: Mies
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #17 - 13.05.11 klo 14:47:54
Tulosta viesti  
Tuleeko uuden HEI jakajan mukana johtoja???

---

Minullahan on vanhan mallin ajkaja, ei ole HEI:stä kokemusta.

Mutta, itelle tuli ACCELin tulpanjohto sarja, eli sellanen rakennus sarja.
Jossa tulpan hatut on johdoissa valmiina, mutta jakajan pään liittimet on itse puristettava johtoihin, saa johtojen pituudet leikellä sopiviksi.

Pakettiin kuului sekä normaalit johdon päät, vanhalle jakajalle.
Ja toisessa pussukaasa tuollaiselle HEI jakajalle.
Eli sama sarja käy molempiin.

Oli helpot johdot tehdä, ja nyt auto tuntuisi toimivan paremmin kuin vanhoilla johdoilla.
(samalla vaihdoin uudet tulpat ja uuden puolan, mutta oli vanhat johdot huono kuntoisetkin)

Eli jakaja päivityksen yhteydessä kannattaa johdotkin uusia.

Tuo ACCEL sarja maksoi 37 euroa. Mukana tulee kaikki tarpeellinen.

Muista vastaavista minulla ei ole kokemusta.
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
juhap
Jätkä asuu täällä...
Toimikunta
*****
Poissa


American

Viestejä: 9253
Sijainti: ruovesi
Liittynyt: 24.01.03
Sukupuoli: Mies
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #18 - 13.05.11 klo 22:10:35
Tulosta viesti  
Oiskos tuossa HEIssä kimppatilauksen aihetta?
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
Janne M
Hyperaktiivi
****
Poissa


AMCCF Rocks!

Viestejä: 1855
Sijainti: Kangasala
Liittynyt: 01.04.10
Sukupuoli: Mies
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #19 - 14.05.11 klo 07:53:06
Tulosta viesti  
Kyllähän sitä vois pistää tilauksen vetämään.
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
pekka.j
Jätkä asuu täällä...
Toimikunta
*****
Poissa


040-5211052

Viestejä: 11048
Sijainti: Parainen
Liittynyt: 23.01.03
Sukupuoli: Mies
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #20 - 14.05.11 klo 08:22:36
Tulosta viesti  
Yksittäinen tulee todennäköisesti tullitta läpi, kimppa jää taatusti tulliin ja sit se on alvi + tulli hintaan päälle...

Ja kannattaa kysyä vaikka us partsista mihin hintaan toimittaa...
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
juhap
Jätkä asuu täällä...
Toimikunta
*****
Poissa


American

Viestejä: 9253
Sijainti: ruovesi
Liittynyt: 24.01.03
Sukupuoli: Mies
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #21 - 14.05.11 klo 09:30:49
Tulosta viesti  
OK
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
Janne M
Hyperaktiivi
****
Poissa


AMCCF Rocks!

Viestejä: 1855
Sijainti: Kangasala
Liittynyt: 01.04.10
Sukupuoli: Mies
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #22 - 14.05.11 klo 10:01:18
Tulosta viesti  
Kukas selvittäis saisko Uspartsilta apua?
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
hentpe
Jätkä asuu täällä...
Toimikunta
*****
Poissa


HePe

Viestejä: 5954
Sijainti: Mynämäki
Liittynyt: 28.01.03
Sukupuoli: Mies
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #23 - 16.05.11 klo 11:06:20
Tulosta viesti  
Kokeile suoraan netin kautta............

http://www.usparts.fi/
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
Janne M
Hyperaktiivi
****
Poissa


AMCCF Rocks!

Viestejä: 1855
Sijainti: Kangasala
Liittynyt: 01.04.10
Sukupuoli: Mies
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #24 - 16.05.11 klo 12:27:58
Tulosta viesti  
Soitteilin Partsiin ja HEItä eivät pysty toimittamaan.Mallory olis ollu tarjolla sikahintaan ja joku kärjellinen mutta unohdin merkin.Kyselen vielä onko jenkeistä tulossa kontteja jos sais  muilutettua jakajia mukaan.
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
A-V
Ylläpito
Toimikunta
*****
Poissa


just ramblin'...

Viestejä: 16350
Sijainti: Bearcity
Liittynyt: 01.01.00
Sukupuoli: Mies
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #25 - 16.05.11 klo 14:46:53
Tulosta viesti  
Melko outoa, eikö Pekka & co ostaneet just USpartsista Turusta jakajansa?

Merkkinä mun V8 HEI:ssä oli Proform, mutta noita lienee yhtä monta kun myyjiäkin..
esim tässä 232cid jakaja:
http://www.summitracing.com/parts/SUM-850047/
http://www.4wd.com/jeep-parts.aspx?plID=609

Hintahaitaria löytyy... eli kannattais miettiä esim ebay:stä tilaamista suoraan ite. Tod.näk. noin pieni paketti kulkee kotiin asti melko nopiaan.

Niin ja se Mallory tekee myös perus HEI jakajaa, eli voi olla USPartsin tarjonneen just sitä. Mut tosiaan sen hinta on tyyriimmästä päästä.
« Viimeksi muokattu: 16.05.11 klo 14:54:14 Kirjoittaja A-V »  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
Janne M
Hyperaktiivi
****
Poissa


AMCCF Rocks!

Viestejä: 1855
Sijainti: Kangasala
Liittynyt: 01.04.10
Sukupuoli: Mies
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #26 - 17.05.11 klo 17:14:20
Tulosta viesti  
Soittelin Soinille tänään ja tarjos useempaakin vaihtoehtoa,kärjellistä tosin.Ongelmana näyttäis olevan se että kaikki varaosapuljut toimivat omien toimittajiensa kanssa.Hinta noissa olis kohdallaan, pyörivät 50-150E hujakoilla.
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
Seejii
Aloittelija
*
Poissa


AMCCF Rocks!

Viestejä: 39
Sijainti: Lappeenranta
Liittynyt: 14.02.10
Sukupuoli: Mies
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #27 - 17.05.11 klo 19:43:32
Tulosta viesti  
Jos et halua tilata suoraan niin kysäiseppä vaikka Racers placesta.
http://www.racersplace.fi/home.php
Ota summitin ( esimerkiksi SUM-850047) varasanumero ylös ja kerro se sinne alkaa löytymään osaa ja hintatietoa
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
Janne M
Hyperaktiivi
****
Poissa


AMCCF Rocks!

Viestejä: 1855
Sijainti: Kangasala
Liittynyt: 01.04.10
Sukupuoli: Mies
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #28 - 17.05.11 klo 19:51:14
Tulosta viesti  
Jenkkien suuntaankin on kyselyjä pistetty useammalle firmalle.Odotellaan parasta tarjousta.Soinilta sais halvimmalla jos tyytyy kärjelliseen.Rahat ihan finaalissa joten tällä hetkellä halvin houkuttelee.Unohdin ton että RPhän on suomessa.
« Viimeksi muokattu: 17.05.11 klo 19:54:00 Kirjoittaja Janne M »  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
pekka.j
Jätkä asuu täällä...
Toimikunta
*****
Poissa


040-5211052

Viestejä: 11048
Sijainti: Parainen
Liittynyt: 23.01.03
Sukupuoli: Mies
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #29 - 17.05.11 klo 20:11:17
Tulosta viesti  
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
Janne M
Hyperaktiivi
****
Poissa


AMCCF Rocks!

Viestejä: 1855
Sijainti: Kangasala
Liittynyt: 01.04.10
Sukupuoli: Mies
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #30 - 17.05.11 klo 20:26:22
Tulosta viesti  
Jo tota oon kattellu,kiinnostais myös AIPn Dragonfire mutta on vähän kalliimpi.
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
Janne M
Hyperaktiivi
****
Poissa


AMCCF Rocks!

Viestejä: 1855
Sijainti: Kangasala
Liittynyt: 01.04.10
Sukupuoli: Mies
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #31 - 17.05.11 klo 20:38:09
Tulosta viesti  
Toi Ebayn jakaja on nyt tilattu .Mistäs johdot?
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
Jeep-Ukko
Jätkä asuu täällä...
*****
Poissa



Viestejä: 2554
Sijainti: Kuopion seutu
Liittynyt: 12.02.07
Sukupuoli: Mies
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #32 - 17.05.11 klo 22:11:42
Tulosta viesti  
Janne M kirjoitti 17.05.11 klo 20:38:09:
Mistäs johdot?

Jeep-Ukko kirjoitti 13.05.11 klo 14:47:54:
Pakettiin kuului sekä normaalit johdon päät, vanhalle jakajalle.
Ja toisessa pussukaasa tuollaiselle HEI jakajalle.
Eli sama sarja käy molempiin.

Tuo ACCEL sarja maksoi 37 euroa. Mukana tulee kaikki tarpeellinen.

Ite voisin suositella tuota. http://kuvablogi.com/nayta/3041864/

Olisko Tampereen päässä jopa Soinilla tai ShoutWestillä hyllyssä??

US Partsilta mulle tuli, paikallisen varaosaliikkeen kautta, sai rahti vapaasti...
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
Janne M
Hyperaktiivi
****
Poissa


AMCCF Rocks!

Viestejä: 1855
Sijainti: Kangasala
Liittynyt: 01.04.10
Sukupuoli: Mies
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #33 - 20.05.11 klo 13:21:21
Tulosta viesti  
Tilattu samanlaiset SWTltä.
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
pekka.j
Jätkä asuu täällä...
Toimikunta
*****
Poissa


040-5211052

Viestejä: 11048
Sijainti: Parainen
Liittynyt: 23.01.03
Sukupuoli: Mies
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #34 - 02.06.11 klo 20:53:14
Tulosta viesti  
Onks jakaja tullu jo?
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
Janne M
Hyperaktiivi
****
Poissa


AMCCF Rocks!

Viestejä: 1855
Sijainti: Kangasala
Liittynyt: 01.04.10
Sukupuoli: Mies
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #35 - 02.06.11 klo 23:16:47
Tulosta viesti  
Ei,mutta varmaan ens viikon aikana luulis ilmestyvän.
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
pekka.j
Jätkä asuu täällä...
Toimikunta
*****
Poissa


040-5211052

Viestejä: 11048
Sijainti: Parainen
Liittynyt: 23.01.03
Sukupuoli: Mies
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #36 - 03.06.11 klo 07:35:37
Tulosta viesti  
Paa raporttia kun tulee ja saat paikkaansa, niin tietää et uskaltaako tilata itellekkin  Hymiö
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
Janne M
Hyperaktiivi
****
Poissa


AMCCF Rocks!

Viestejä: 1855
Sijainti: Kangasala
Liittynyt: 01.04.10
Sukupuoli: Mies
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #37 - 03.06.11 klo 17:14:47
Tulosta viesti  
Tullu 30.5 mutta jäi tulliin.
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
Janne M
Hyperaktiivi
****
Poissa


AMCCF Rocks!

Viestejä: 1855
Sijainti: Kangasala
Liittynyt: 01.04.10
Sukupuoli: Mies
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #38 - 10.06.11 klo 15:03:38
Tulosta viesti  
Asennettu tänään ja kyllä käynti muuttu,suosittelen.
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
pekka.j
Jätkä asuu täällä...
Toimikunta
*****
Poissa


040-5211052

Viestejä: 11048
Sijainti: Parainen
Liittynyt: 23.01.03
Sukupuoli: Mies
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #39 - 10.06.11 klo 16:24:54
Tulosta viesti  
Tilaus laitettu vetämään  Hymiö
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
Janne M
Hyperaktiivi
****
Poissa


AMCCF Rocks!

Viestejä: 1855
Sijainti: Kangasala
Liittynyt: 01.04.10
Sukupuoli: Mies
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #40 - 10.06.11 klo 20:19:24
Tulosta viesti  
Isoin työ tossa oli johtojen päiden liittäminen,kaveri heitti jakajan kiinni ja käynti oli heti melkein kohdallaan.
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
Janne M
Hyperaktiivi
****
Poissa


AMCCF Rocks!

Viestejä: 1855
Sijainti: Kangasala
Liittynyt: 01.04.10
Sukupuoli: Mies
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #41 - 11.06.11 klo 20:43:17
Tulosta viesti  
Tänään Mobiliassa toi jakaja herätti mielipiteitä puolesta ja vastaan,suurimmalta osalta ulkonäkönsä takia.
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
pekka.j
Jätkä asuu täällä...
Toimikunta
*****
Poissa


040-5211052

Viestejä: 11048
Sijainti: Parainen
Liittynyt: 23.01.03
Sukupuoli: Mies
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #42 - 12.06.11 klo 06:55:33
Tulosta viesti  
Juu, ei se mikään kaunistus ole.  Mutta vaihtaa kannen mustaksi niin on heti paljon neutraalimman näköinen.
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
CULMALA
Hyperaktiivi
****
Poissa


Tribute Mark Donohue

Viestejä: 1921
Sijainti: parainen
Liittynyt: 27.03.04
Sukupuoli: Mies
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #43 - 13.06.11 klo 10:02:19
Tulosta viesti  
[quote author=A-V link=1303376431/0#14 date=1305276798]tulpanjohdot toki joudut vaihtamaan, eli ne kannattaa myös ostaa (päät on erilaiset HEI vs. muut) niin ja tulpissa voit ton jälkeen pitää kärkivälinä isompaa koska kipinä on pirusti parempi.


GM aikoinaan ilmoitti kärkiväliksi 2mm. eli siitä voi päätellä että räiskii
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
CULMALA
Hyperaktiivi
****
Poissa


Tribute Mark Donohue

Viestejä: 1921
Sijainti: parainen
Liittynyt: 27.03.04
Sukupuoli: Mies
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #44 - 13.06.11 klo 10:04:56
Tulosta viesti  
[quote author=A-V link=1303376431/15#16 date=1305278918]riippuu vissiin HEI:stä. mulla ei saa mitään jakajasta irti millä johtojen kiinnitystapa muuttuisi.

mun HEI:ssä kiinnitys tulee niihin tappeihin, kun normissa tulee reikiin. eli vanhat johdot ei sovi.


Pekka tarkoitti saletisti sellaista ylimääräistä muovilevyä mikä painetaan noiden tulpanhattujen päihin kiinni. Sen tehtävä on kaiketi pitää johdot tukevammin kiinni kannessa
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
CULMALA
Hyperaktiivi
****
Poissa


Tribute Mark Donohue

Viestejä: 1921
Sijainti: parainen
Liittynyt: 27.03.04
Sukupuoli: Mies
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #45 - 13.06.11 klo 10:08:03
Tulosta viesti  
[quote author=A-V link=1303376431/15#25 date=1305546413]Melko outoa, eikö Pekka & co ostaneet just USpartsista Turusta jakajansa?



Mä sen jakajan ostin tuohon Javeen ja US Power Shopista kun Partsissa ei ollut vaihtoehtoja. Power Shopin tilannetta en tällä hetkellä tiedä, mutta veikkaisin että niiltäkin vielä saa jotain heti kun asiat taas on kunnossa.
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
pekka.j
Jätkä asuu täällä...
Toimikunta
*****
Poissa


040-5211052

Viestejä: 11048
Sijainti: Parainen
Liittynyt: 23.01.03
Sukupuoli: Mies
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #46 - 07.07.11 klo 14:22:22
Tulosta viesti  
Hornaan hain jakajan tänään tullista.  120€ kaikkine kuluineen.  Tulpanjohdot hain partsista, jotkut seevyn valmiit johdot, katotaan miten sopii.



« Viimeksi muokattu: 07.07.11 klo 19:57:24 Kirjoittaja pekka.j »  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
pekka.j
Jätkä asuu täällä...
Toimikunta
*****
Poissa


040-5211052

Viestejä: 11048
Sijainti: Parainen
Liittynyt: 23.01.03
Sukupuoli: Mies
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #47 - 12.07.11 klo 21:20:07
Tulosta viesti  
Johdot oli aikas passelit ja jakajakin solahti paikalleen oikein sievästi.  Mutta joku aivohäriö on mun päässä ku ei käy...  Ladatkoot nyt akun täyteen ja tää ihmettely jatkuu myöhemmin.
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
NonSenCe
Hyperaktiivi
****
Poissa


Kirojitushäiröit tarkoituskenmuikasia
.

Viestejä: 1596
Sijainti: Pori
Liittynyt: 29.01.07
Sukupuoli: Mies
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #48 - 09.05.12 klo 04:51:44
Tulosta viesti  
mun kiinan-hei jakaja sitten on saapunut californian santa barbarasta jonnekkin tulliin suomessa.. yritetty itsetullausta.. katotaan kelpaako.. ja saako sen tämän viikon aikana vielä kotiin. tiukkaa tekee mutta jos saa, ja viikonloppuna paistaa aurinko.. niin menee paikalleen.. paitsi..

noi tulpanjohdot ovat vielä täysi kysymysmerkki.. löytyyköhän sopivia porista jostain. vai pitääkö alkaa tilaamaan muualta. (tällöin epäilen että menee seuraavalle viikolle.. ei ne molemmat kuitenkaan kahdessa päivässä suomessa kulje.) toi aiemmin mainittu accel sarja kai tarvii ne pihdit jolla se kasataan? löytyyköhän noita hei jakajaan sopivia tulpan hattuja hyllystä sellasesta kaupasta jossa ne tekee vielä tulpanjohtoja mittojen mukaan. (muutama vuosi sitten oli parikin liikettä täälläpäin jokka niin teki)

mitä mä siis etsin kaupasta jos ei löydy irto osia? chevrolet suora kutosen hei jakajan tulpan johtosarjaa vai? minkä ikäseen tai minkä koneen sarja se on? joku vm.1980 250cid? vai fordin saman ikänen 300cid kutonen? (jossain luin sellaisestakin, että siinä on samassa kohdassa jakari, keskellä konetta toisinkuin chevyssä jossa se on päädyssä, eli fordin johtojen pituus olisi sopiva? mutta sopiiko ne jakajaan)
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
pekka.j
Jätkä asuu täällä...
Toimikunta
*****
Poissa


040-5211052

Viestejä: 11048
Sijainti: Parainen
Liittynyt: 23.01.03
Sukupuoli: Mies
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #49 - 09.05.12 klo 05:56:12
Tulosta viesti  
Mun mielestä XJ:n 4.0:n johtosetti menee kans.

Ja toi standardin setti mikä näky mun kuvassa oli kans suoraan sopiva.
« Viimeksi muokattu: 09.05.12 klo 05:57:44 Kirjoittaja pekka.j »  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
Tapani
Aktiivi
***
Poissa


Verta,hikeä ja kyyneleitä

Viestejä: 573
Sijainti: Pori
Liittynyt: 22.04.07
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #50 - 09.05.12 klo 10:45:38
Tulosta viesti  
Tilasin aikoinaan Niemensivulta tee-se-itse sarjan, koska hyllyssä ei silloin ollut vastaavaa, pihdit sai lainaksi. Helppo nakki. Nyt tilauksessa HEI- jakajaan viritys jousisarja, sillä nykyisellään vetää liian aikaiselle.
Puolanjohto viritystäkin koitin huonolla menestyksellä (myytävänä 6 puolanjohtoa  Silmänisku )
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
NonSenCe
Hyperaktiivi
****
Poissa


Kirojitushäiröit tarkoituskenmuikasia
.

Viestejä: 1596
Sijainti: Pori
Liittynyt: 29.01.07
Sukupuoli: Mies
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #51 - 09.05.12 klo 23:02:24
Tulosta viesti  
mitäs toi accelin sarja mahtanu maksaa. entä toi standardi. kävin yhdessä paikassa ja siellä se tuntui vähän kalliilta joksikin tee itse sarjaksi kun yli 60e pyysivät.. (vai onko se halpa?)

yritän huomenna sinne niemensivulle ojantielle jos tällä kertaa olisi myyjä paikallakin silloin kun liikkeen pitäisi olla auki.

dart centterikin voisi tulla kyseeseen perjantaina jos vaikka hiljasella olisi jotain sopivaa hyllyssä. sopiiko se jeepin tulpanjohdot varmasti kanssa.. hiljasella voisi olla niitä hyllyssäkin hyvällä tuurilla.

ei missään muussa autossa ole jakajaan sopivia tulpanhattuja.. siis tavallisessa autossa? tällähän hetkellä mulla on sellaset kootut teokset johdot autossa olevassa vakiojakajassa kun ne auton mukana tulleet hajoilivat.. yksi musta en tiedä mistä on, yksi auton mukanatullut oranssi, ja neljä sinistä ford eskortin vm 86 johtoa. ne johdot kun olivat lähes uudet. Hymiö

-olispa se jakajan kansi kädessä niin olis helpompi käydä ettimässä johtoja. hahah.
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
pekka.j
Jätkä asuu täällä...
Toimikunta
*****
Poissa


040-5211052

Viestejä: 11048
Sijainti: Parainen
Liittynyt: 23.01.03
Sukupuoli: Mies
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #52 - 10.05.12 klo 06:16:27
Tulosta viesti  
en oo tosta xj:n johdosta varma, pisti vaan silmään et siinäkin on uros pää jakajan kannessa. Tavallisissa autoissa muistan törmänneeni 205 pösössä tollasiin johtoihin, mut siihen on muistaakseni 7 eri jakajan kantta olemassa.

Ja hinta, mulle noin 35e
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
Jeep-Ukko
Jätkä asuu täällä...
*****
Poissa



Viestejä: 2554
Sijainti: Kuopion seutu
Liittynyt: 12.02.07
Sukupuoli: Mies
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #53 - 10.05.12 klo 22:35:41
Tulosta viesti  
Jeep-Ukko kirjoitti 17.05.11 klo 22:11:42:
Janne M kirjoitti 17.05.11 klo 20:38:09:
Mistäs johdot?

Jeep-Ukko kirjoitti 13.05.11 klo 14:47:54:
Pakettiin kuului sekä normaalit johdon päät, vanhalle jakajalle.
Ja toisessa pussukaasa tuollaiselle HEI jakajalle.
Eli sama sarja käy molempiin.

Tuo ACCEL sarja maksoi 37 euroa. Mukana tulee kaikki tarpeellinen.

Ite voisin suositella tuota. http://kuvablogi.com/nayta/3041864/

Olisko Tampereen päässä jopa Soinilla tai ShoutWestillä hyllyssä??

US Partsilta mulle tuli, paikallisen varaosaliikkeen kautta, sai rahti vapaasti...

Mää tein noista normaali päistä, kun mulla normaali jakaja, ja tavallisilla linjapihdeillä puristelin liittimet johtoihin, kun ei oikeanlaisia pihtejä itellä oo, mutta ei kai HEI ja normi päiden puristamisessa mitään eroa ole...
« Viimeksi muokattu: 10.05.12 klo 22:37:41 Kirjoittaja Jeep-Ukko »  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
NonSenCe
Hyperaktiivi
****
Poissa


Kirojitushäiröit tarkoituskenmuikasia
.

Viestejä: 1596
Sijainti: Pori
Liittynyt: 29.01.07
Sukupuoli: Mies
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #54 - 10.05.12 klo 23:22:35
Tulosta viesti  
tilasin sitten tmi niemensivun kautta chevyn suoran kutosen piuhat. tulevat ehkä maanantaiksi. noin 40e sanoi hinnaksi.

(olisi ne saanut jo huomiseksi toisen firman kautta, mutta tuli kiire töihin niin en kerinnyt enää siellä käymään tilaamassa, joten päätin sponssata pienempää erikoisyritystä samalla kun olin siellä jo.)

veekasin johtoja olisi ollut hyllyssä mutta niiden pisimmät piuhat olivat vähän liian pitkän tuntuisia ja en halunnut alkaa tekemään itse muutoksia tai kasailemaan tee-se-itse sarjasta.

kattoo ny koska jakaja saapuu, ja miten kelit antaa myöten, sadetta lupailleet viikonlopuksi. ensi viikko pitäisi olla kuitenkin lomilla niin saattaa keritä odottelemaankin tulpanjohtoja. Hymiö

-------
edit.. Se Saapui. olisi ollut jo eilen aamu kymmeneltä jos olisin ollut kotona silloin kun postikusti oli käynyt ovella koputtamassa.
« Viimeksi muokattu: 11.05.12 klo 19:24:02 Kirjoittaja NonSenCe »  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
A-V
Ylläpito
Toimikunta
*****
Poissa


just ramblin'...

Viestejä: 16350
Sijainti: Bearcity
Liittynyt: 01.01.00
Sukupuoli: Mies
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #55 - 11.05.12 klo 09:38:28
Tulosta viesti  
toi tulpanjohtojen tekeminen on todella simppeli homma. tarttet knipexit, sivuleikkurit ja pöydän sekä CRC/WD40. Ei ihmeempiä. Mulla oli tossa wrangler jutussa tarina kun tein hornetin vanhoista (ostin uudet HEI jakajaan) uudet wrangleriin.
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
Janne M
Hyperaktiivi
****
Poissa


AMCCF Rocks!

Viestejä: 1855
Sijainti: Kangasala
Liittynyt: 01.04.10
Sukupuoli: Mies
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #56 - 19.04.21 klo 16:34:42
Tulosta viesti  
Myykös kukaan suomessa HEI-jakajaa 232seen?
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
Sivunvalintanappi Sivu: [1] 
Lähetä aiheTulosta
 
  « Koti ‹ Alue Sivun alkuun