MacPherson Americaniin/Hornaan...
MacPherson Americaniin/Hornaan...
"Vaikein" kohta saattaa olla tuo jousitolpan yläpää, koska Americanissa se on suurinpiirtein saman verran kallistettu kuin Volvossa. Hornassa pää on vaakasuorassa. Muistaakseni volvon kiinnityslautanen on kiinteästi vino... Runkoaisoihin poikkipalkin saa kiinni aika helposti, mutta yläpään leveys Caanossa on kohdallaan, Hornasta ei tietoa.
Jos joskus tuota ProStreet Caanoa pääsee tekemään, niin voip olla, ettei tuo etupään muutos ole se ainoa ongelma konttorilla. Sitten pitää kait mennä puuhakilvillä...
Jos joskus tuota ProStreet Caanoa pääsee tekemään, niin voip olla, ettei tuo etupään muutos ole se ainoa ongelma konttorilla. Sitten pitää kait mennä puuhakilvillä...
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
MacPherson Americaniin/Hornaan...
Kahdessa kysymässäni D6 sedan Volvon etuakselimassa on 835 kg ja yhdessä wagonissa on 900 kg. Mistä se verrokki paino sitten oikeasti otetaan asemalla? Katsooko inssi sen koneelta vai miten?
Hornetin vanhassa rekisteriotteessa akselimassa on 860 kg
Paljonko mahtaa olla uusissa Hornetin otteissa 1. ja 2. akselin massat?
Concordessa on etuakselin massa 1000 kg.
Onkohan tekemätön paikka kilvitettävään Hornettiin.
Hornetin vanhassa rekisteriotteessa akselimassa on 860 kg
Paljonko mahtaa olla uusissa Hornetin otteissa 1. ja 2. akselin massat?
Concordessa on etuakselin massa 1000 kg.
Onkohan tekemätön paikka kilvitettävään Hornettiin.
MacPherson Americaniin/Hornaan...
Jollei sulla oo papereita, mistä ko. akselisto on otettu, niin inssi kattoo koneelta. Aikanaa Hornettiin konetta muutostaessa mitattu akselimassa ja AKE:n tietokannassa ollut akslimassa oli jotain ihan muuta. Vähän ihmetytti, kun muutos oli tehty with all original AMC steel. Päättelin sit, et ne uudemman Hornan pellit ja turvapuskuri tois sit vaan sen verran enemmän painoa.
MacPherson Americaniin/Hornaan...
Ja otteeseen merkitty akselimassa, ei välttämättä ole suurin sallittu akselimassa.
Katsastusmiehillä pitäisi koneelta löytyä nuo suurimmat sallitut, ainakin "yleisimpiin" autoihin.
Katsastusmiehillä pitäisi koneelta löytyä nuo suurimmat sallitut, ainakin "yleisimpiin" autoihin.
MacPherson Americaniin/Hornaan...
Toi Granadan kone painaa muistaakseni vähemmän kuin esim. Volvon nelos kone kumpiakin on tullu vaihdettua useampaan kertaan.
MacPherson Americaniin/Hornaan...
Toi Granadan kone painaa muistaakseni vähemmän kuin esim. Volvon nelos kone kumpiakin on tullu vaihdettua useampaan kertaan.
Oli pakko tarkistaa ja kyllä toi granadan kone oli vähän 15kg painavampi
MacPherson Americaniin/Hornaan...
Kävin tuijottelemssa yksiä Volvon kisatolppia, joissa on iskarit ylösalaisin. Ilmeisesti vanhat Sellholm-merkkiset. Menevät Volvon vakio tukivarsiin ja palkkiin. Ja niihin menee vakiojarrut, jos niin haluaa... Kynä jousia oli monenlaisia ja kahden sortin iskarit.
Minkähän arvoiset tuommoiset kynät oikein on? Ja kelpaakohan ollenkaan insseille, kun on vaan Volvo-mallia, ei Dieseliä lainkaan.
Minkähän arvoiset tuommoiset kynät oikein on? Ja kelpaakohan ollenkaan insseille, kun on vaan Volvo-mallia, ei Dieseliä lainkaan.
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82