199,232,258 virittäminen
199,232,258 virittäminen
Vaihdelaatikoks paljastuikin tiettävästi A-904 Torqueflite. Hihi.
Moottori on '78 232.
Moottori on '78 232.
199,232,258 virittäminen
Teetän laippoja tarpeen mukaan, kun löytyisi lisää tarvitsijoita saisitte vielä halvemmalla. ;) ;)
RS
RS
199,232,258 virittäminen
http://members.tripod.com/~Mojo_Page/Headpg1.htm
Katos kun löyty tuommoinen.
Kiertokankia on näemmä kahta kokoa, 149.225mm ja 155.575mm. Jälkimmäisten kanssa sopisi 305 chevyn tasapäämännät. Niitten puristuskorkeus on 39.112 258:n vakiota 40.66:a vastaan. Eroksi jäisi näinollen 6.35mm - 1,548 = 4.8mm.
Kampiakseli pitäis ilmeisesti koneistaa sitten offsettiin, eli sen kustannus varmaan eliminoi mahdollisen hintaedun. Paljonkohan tommosen 70-luvun matalapuristeisen mäntä jää vakiokunnossa kansitasosta?
Katos kun löyty tuommoinen.
Kiertokankia on näemmä kahta kokoa, 149.225mm ja 155.575mm. Jälkimmäisten kanssa sopisi 305 chevyn tasapäämännät. Niitten puristuskorkeus on 39.112 258:n vakiota 40.66:a vastaan. Eroksi jäisi näinollen 6.35mm - 1,548 = 4.8mm.
Kampiakseli pitäis ilmeisesti koneistaa sitten offsettiin, eli sen kustannus varmaan eliminoi mahdollisen hintaedun. Paljonkohan tommosen 70-luvun matalapuristeisen mäntä jää vakiokunnossa kansitasosta?
199,232,258 virittäminen
HIP HEI!
Tuo oli se sivu jota olin etsinyt pitkään, se nimittäin katosi itseltäni jonnekin enkä voinut sitä linkittää...
Tuo oli se sivu jota olin etsinyt pitkään, se nimittäin katosi itseltäni jonnekin enkä voinut sitä linkittää...
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
199,232,258 virittäminen
''Helpointa'' olis jos loydat Jeepin 4.0 koneen jostain. Siina on vakiona jo vajaat 200 hepoa ja kansi on huomattavasti parempi.
Ja siihen kun heittaa 258 kanpiakselin niin saa 4.6l ;D Omaan projektiin just tilasin h-beam veivit ja varmaan tarttee tilata Patriotilta alukansi :o
Pitas alkaa Gremliini hyakimaan 8)
http://www.jeep4.0performance.4mg.com/index.html
http://sites.reachtheworld.tv/waterNew/default.asp?T=506254&DID=1225
Ja siihen kun heittaa 258 kanpiakselin niin saa 4.6l ;D Omaan projektiin just tilasin h-beam veivit ja varmaan tarttee tilata Patriotilta alukansi :o
Pitas alkaa Gremliini hyakimaan 8)
http://www.jeep4.0performance.4mg.com/index.html
http://sites.reachtheworld.tv/waterNew/default.asp?T=506254&DID=1225
199,232,258 virittäminen
::) Tossa Herrakanin linkissähän nimenomaan moitittiin 4,0:n kansia porttien ahtaudesta?? ??? ::)
199,232,258 virittäminen
Mitäs piti muistaa jos laittoi 232:n kannen 258:iin? Öljyn nousussa yläkertaan oli kai jotakin eroja? Kuka osaa antaa oh´jeita?
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
199,232,258 virittäminen
Hmm. Mulla oli 70-luvun 232:n kannet 258:ssa ja on tossa projektikoneessakin. En osaa sanoa kyllä onko niissä mitään erikoista.
Mä pelkään että noi jeepin 4.0:t on jo vähän ohi mun hintaluokasta. Mene ja tiedä. Eihän toki vanhan romun koneistaminenkaan loppupelissä ihan ilmaista ole. Tsägällä voisin vaan saada jotain koneistushommia tehtyä koulun vehkeillä tossa kevään aikana. Kun on noita muitakin autoja tekeillä. Pitäis saada hittovie 3 autoa valmiiksi kesäks. ;D ;D
Tai ainakin 2.
Mä pelkään että noi jeepin 4.0:t on jo vähän ohi mun hintaluokasta. Mene ja tiedä. Eihän toki vanhan romun koneistaminenkaan loppupelissä ihan ilmaista ole. Tsägällä voisin vaan saada jotain koneistushommia tehtyä koulun vehkeillä tossa kevään aikana. Kun on noita muitakin autoja tekeillä. Pitäis saada hittovie 3 autoa valmiiksi kesäks. ;D ;D
Tai ainakin 2.
199,232,258 virittäminen
No sita kansi juttuu maakin kattelin aluks mut aikansa kun noita surffaili niin alko tilanne selviimaan. Tolla Javelin kaiffarilla oli ilmeisesti 99-> kansi missa on tosi pienet pako kanavat. Nissa on ollut juttujen mukaan hieman ristiin uudempia ja vanhempia kansia.
http://www.angelfire.com/my/fan/selection.html
tossa kansien ja osien valunumeroita.
4.0 kansissa on 1.91/1.50 venttiilit ja 258 kansissa 1.79/1.41. Eikohan toikin jo osoita jotain etta mika kansi kannattaa laittaa. ::)
Kysyppa Jamantilta onko jaanyt koneita/kansia nurkkiin
http://www.angelfire.com/my/fan/selection.html
tossa kansien ja osien valunumeroita.
4.0 kansissa on 1.91/1.50 venttiilit ja 258 kansissa 1.79/1.41. Eikohan toikin jo osoita jotain etta mika kansi kannattaa laittaa. ::)
Kysyppa Jamantilta onko jaanyt koneita/kansia nurkkiin
199,232,258 virittäminen
Mites on vaan jäänyt mieleen, että jokin ratkaiseva öljynkiertoon liittyvä ero oli uudemman lohkon ja vanhemman kannen välillä. Jossakin ohjeessa oli neuvo miten yksi kannen pultti täytyy hieman ohentaa öljyn kierron parantamiseksi...
Nousiko jossakin mallissa öljy pultinreijän kautta ja toisessa taas omaa porausta pitkin? Vai oliko muutos jotakin muuta varten...
Muistanko väärin???
Nousiko jossakin mallissa öljy pultinreijän kautta ja toisessa taas omaa porausta pitkin? Vai oliko muutos jotakin muuta varten...
Muistanko väärin???
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82